Foto bij Ashton × 005

Ik moest mijn lach met moeite inhouden toen Calum het blikje bier uit Luke zijn handen rukte. Luke liep lichtelijk geïrriteerd weer naar boven om waarschijnlijk zijn met biervlekken besmeurde shirt om te wisselen. Aangezien er nu toch niemand meer in de woonkamer was, besloot ik maar naar een nog hevig lachende Calum te lopen die in de keuken stond met nog steeds Luke zijn blikje in zijn handen. 'Waarvoor was dat nou weer?' grinnikte ik. Calum haalde lachend zijn schouders op, en ging aan de bar zitten. Ik schudde lachend mijn hoofd, en ging naast de jongen zitten. "Hoe gaat het?" vroeg hij nu, en keek me enigszins bezorgd aan, maar ik ontweek zijn blik. 'Hm, gewoon, goed denk ik.' mompelde ik, en dronk mijn drinken verder op. "Hoezo denk je? Is er iets, Ash?" vroeg hij, en ik keek hem aan. Was het dan zo erg te zien dat ik me niet al te best voelde? 'Nee, er is niets. Alles gaat goed.' zei ik, en stond op. Het stond me niet echt aan waar dit gesprek heen ging. Ik wilde het niet over gevoelens en shit hebben. 'Ik ga kijken hoe het met Luke gaat.' zei ik, en liep de trap op. Ik wou net kloppen toen ik stemmen hoorde, meer stemmen dan Luke alleen. Hij was aan de telefoon met iemand, ik moest mijn mes maar eens gaan slijpen. Ik vond het onbeleefd om dan zomaar binnen te vallen, maar om af te luisteren vond ik haast nog onbeleefder. Ik wou net weg lopen toen ik hoorde dat hij een afspraak met iemand maakte, en dan ook nog over een half uur. Ik kon het niet laten en bleef staan, waardoor ik me steeds schuldiger ging voelen. Dit waren mijn zaken niet. Ik beet op mijn lip en twijfelde of ik binnen zou komen toen Luke zijn gesprek gestopt was. Ik bleef een tijdje gewoon staan, in tweestrijd of ik nou naar binnen moest lopen of weg moest gaan. Toen ik alle moed bij elkaar had geraapt, besloot ik een keer te kloppen en langzaam naar binnen te lopen. 'Luke?' vroeg ik, en zag daarna iets wat ik denk ik niet had mogen zien, maar gosh, hoe kon ik daarvan nou weg kijken? Luke had zijn met biervlekken besmeurde shirt op de grond geloosd, en was bezig een nieuw shirt zonder biervlekken aan te trekken, waardoor zijn bovenlijf dus bloot was, en zijn buikspieren maar al te goed te zien waren. Ik dwong mezelf weg te kijken, en niet te staren, maar fuck, dat was moeilijk. Terwijl ik nog steeds tegen mijn zin aan het staren was trok hij met een knalrood hoofd een nieuw shirt over zijn hoofd aan. Wat ik aan de ene kant jammer vond, maar aan de andere kant het beste was anders had ik eindeloos gestaard, mhmmm. Ik schudde mijn hoofd en keek de jongen aan, die zich verontschuldigde. 'Nee, sorry, ik had niet zomaar binnen moeten komen.' zei ik, en vestigde mijn blik op de grond om wat afwezig met mijn vingers te spelen, al zou ik liever iets anders met die vingers doen. 'Dus, je hebt een afspraak zo?' vroeg ik wat onhandig. Shit, waarom moest ik dat nou weer zeggen? Straks dacht hij nog dat ik hem afluisterde, wat eigenlijk ook wel deels waar was, maar dat hoefde hij niet te weten. 'Euh, sorry, ik hoorde het toevallig toen ik hierheen liep.' Waarom praat ik altijd waanzin als ik zenuwachtig ben? 'Euh, sorry, ik ga al.' zei ik, en wilde weg lopen, maar werd tegen gehouden door Luke. Ik keek om, om hem aan te kijken. "Ash, wacht. Ik wil je nog wat, eh, vragen." zei hij, en ging op zijn bed zitten, en ik kwam naast hem zitten, nu kwam het, ik kom hem gaan tongen. "Euh, over die afspraak. Ik heb een afspraak met een meisje, een heel leuk meisje. En ik weet niet hoe ik het beste indruk op haar kan maken, misschien wil jij me helpen?" vroeg hij zacht. Ineens voelde ik iets van binnen, alsof er iets knapte. Het voelde als jaloezie, wat het ook honderd procent zeker was. Zie je nou wel, hij vind me niks. Ik nam het hem niet kwalijk, niemand vind mij leuk, wat ik volkomen begrijp. Nog een bevestiging dat ik nooit en te nimmer kans zou kunnen maken bij Luke Hemmings. Hij ziet me enkel en alleen als een vriend, en dat zal ook altijd zo blijven. Waarom moest hij dit nou weer aan mij vragen, en niet aan Mikey of Cal? Ik moet me er maar bij neerleggen, en het accepteren, maar daarom doet het nog wel pijn.

Hii allemaal,
We willen jullie bedanken voor alle kudo's en super lieve berichtjes! ^-^
Het betekent veel voor ons, we hopen dat jullie het leuk vinden om onze storie te lezen ^^, bedankt. x

Reageer (11)

  • blackromanceboy

    Aaawh ash toch!

    9 jaar geleden
  • Lacrimarum

    Deed je 'm weer aan?O.O
    (Ik schrok me dood, whahahah)

    xxx

    9 jaar geleden
  • chanyeoI

    Poor Ash...
    Maar dat is dus zó niet waar, dat niemand hem leuk vind. So Ashton, don't ever say that again. Ever.

    9 jaar geleden
  • Cliffayne

    Abo
    + kudo! <3

    9 jaar geleden
  • niallsgrxnde

    Awhh ash

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen