Foto bij O13 | Dae

Ashtonator:

Haha, 3 kudo's.
Alsof we denken: EVEN GEEN STUKJE! GEWELDIG! GEEN STUKJES MEER VOOR EVENTJES! JIPPIE! I LIKE THAT! KUDO!


Hehe :')

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Schack

    LEGOLAS.

    9 jaar geleden
  • Ringwraith

    Haha ik had nog even niet aan LegolasxAya gedacht. Dat wordt vast een warm weerzien!
    De enige q die ik heb is wat er met Kili is gebeurd maar ik neem aan dat dat later wordt beschreven? Dat hoop ik althans.

    9 jaar geleden
  • LynnBlack

    Omdat ik graag even de weirdo uithang:
    - Als je één van de vier elementen kon beheersen welke zou dat zijn?
    - Welke super kracht zou je wel willen hebben, bijvoorbeeld als extra gave en je mag er maar 1 kiezen
    - Als je jezelf als een Hobbit of LOTR karakter zou zien wie zou je dan zijn en waarom?

    9 jaar geleden
  • Katalante

    Aangezien ik Q&A's haat:
          Waarom is de hemel blauw?
          Waarom denken mensen vaak dat water blauw is, terwijl het eigenlijk andere kleuren weerspiegelt en aangezien de hemel blauw is, het water de hemel weerkaatst. En het zwembad is vaak blauw omdat er blauwe tegels worden gebruikt zodat het water er nog blauwer en aantrekkelijker uit ziet?
          Waarom is de achtergrond van je templetate, roze?
          Waarom is oranje - oranje?

    En om terug te komen op je vraag "Waarom is de zon geel?"
    De zon is niet geel, de zon is een mega vuurbal.

    Een betere vraag zou zijn geweest: "Waarom wordt er gedacht dat vuur geel is?"
    Of:
    "Hoe kan het dat een mega vuurbal in de hemel zweeft zonder dat er zuurstof aan te pas komt? Of bevat de zon soms zuurstof?"

    9 jaar geleden
  • dineniel

    Hoe maakte je voor het eerste kennis met lord of the rings, the hobbit of wat algemener het Tolkien-fandom?

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen