Foto bij Season 4 Proloog 2.0

Dames en heren, mag ik jullie aandacht voor een oproep van de vuurkoning en de gevallen ster....

Op alle beeldschermen die er maar waren op de gehele planeet Adrastea, verschenen groeiende vlammen die ijs lieten smelten.
Het vuur bedekte heel het beeldscherm en tussen de vlammen verschenen de gezichten van Fabian en vuurkoning Maltras.
‘Bedrog, is het enige wat je zult krijgen van het ijsvolk’ begon de vuurkoning.
‘Hoop, is het enige wat ze je ontnemen’ vulde Fabian de vuurkoning aan.
‘Verraad, door samen te werken met de Bokkenrijders in het verleden’.
‘Oorlog, is het enige waar ze op uit zijn’.
‘Ik heb 50 lange jaren vast gezeten in een ijskoude cel’ begon Maltras.
‘Ik kreeg slechts één keer in de week eten en soms werd ik mishandeld. De extreme kou weerhield mij ervan om te kunnen vuursturen en dat is het ergste wat je een vuurstrijder kunt aan doen. Ik heb de hele jeugd van mijn prachtige dochter moeten missen, alleen maar omdat de voormalige ijskoningin Madelief het sterkste en welvarendste element wilde zijn’.
‘Door al deze gebeurtenissen, zijn de vuurstrijders terug gedrongen naar ellendige woonomstandigheden en zijn ze bijna al hun familieleden kwijt’ vulde Fabian de vuurkoning aan.
‘Daarom spreken wij nu direct tegen de vuurstrijders die nog in angst leven in vuurdistricten 1 tot en met 9. Een grote muur van ijs weerhoud ons ervan om jullie te komen bevrijden en zonder jullie hulp zullen wij daar ook niet in slagen’.
‘Vecht voor jouw element’ zei de vuurkoning.
‘Vecht voor jouw vrijheid’ zei Fabian.
‘Vecht voor gelijkheid tussen ijs en vuur’ zei de vuurkoning.
‘En het belangrijkste, vecht voor jezelf! Want als het ijsvolk een oorlog wil, dan zullen ze dat krijgen. Mijn naam is Fabian de gevallen ster en samen zorgen we ervoor dat de vuurstrijders weer hun districten terug krijgen!’
‘Lang leven de vuurdistricten’ schreeuwde Maltras en Fabian in koor.

De vlammen overheerste weer op de beeldschermen en daarna gingen de beelden op zwart.

Ik ga vannacht op vakantie :D Tot begin augustus ;)

Reageer (1)

  • Basim

    Hahaha, wauw. Nahja, erg benieuwd hoe die oorlog zal aflopen, maar ik ben bang dat ik daar nog even op zal moeten wachten xD
    Veel plezier op vakantie dan maar!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen