Foto bij 70 - Alyssae

Hoofdstuk 70 alweer. Jemig. Het idee dat het verhaal naar zijn einde snelt is echt nauwelijks te bevatten Ö.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Thangurel

    @Factionless, het is onwaarschijnlijk voor velen dat Raphael het is - en Natas kennende zou hij het dan juist kunnen zijn. Maar zoals je ziet is dat dus voorspelbaar omdat het eigenlijk onvoorspelbaar is, en ik vind de schrijfster van deze story alles behalve voorspelbaar dus ik denk niet dat Raphael het is.

    Wat is Thranduil inderdaad Alyssae's vader heeft vermoord, wacht tot haar moeder sterft aan de griefziekte en dan haar zusje en Thorin bedreigt met de dood - die Alyssae alleen kan voorkomen als ze met hem trouwt?

    9 jaar geleden
  • Grindelwald

    Nu denk ik - misschien geheel random - aan Philae, die Tauriel kent... Why?
    Ik vind het zeer vreemd en interessant allemaal.

    9 jaar geleden
  • Frey_

    Hoe kan ze denken dat Raph een verrader is? Dat is net alsof je een puppy beschuldigt van moord! O.O

    9 jaar geleden
  • Porcelainn

    Oeh, stoere Alyssae.

    9 jaar geleden
  • Trager

    Ik ging echt helemaal stuk om dat handkus stukje :'). Arme Raph... En Melline is stom. Als zij Raph niet meer wil, stuur je hem deze kant maar op ;3 <3.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen