Foto bij Are you serious?

-naam: Joan
-leeftijd: 17
-karakter: Verlegen, aardig, onzeker, koppig.
-verhaallijn: Harry en Joan hebben elkaar leren kennen op een meet&greet. Ze gaan op enkele dates. Op de laatste date is het extra romantisch omdat Harry haar wil vragen zijn vriendin te worden. Maar dan wordt ze heel nerveus en onzeker. Als hij haar wil kussen trekt ze weg en laat ze Harry achter. Terug aangekomen aan het hotel vertelt ze Lou Teasdale alles (goede vriendin van haar), dat ze vindt dat Harry een beter iemand verdient, de haat van fans niet aankunnen etc. Lou vertelt dit aan Harry (hij en de jongens verblijven in hetzelfde hotel ) . Uiteindelijk worden Harry en Joan dan toch een koppel.
-extra's bv een foto,liedje enz:
foto date : http://images.huffingtonpost.com/2012-05-22-ScreenShot20120517at4.39.19PM.png
Dress: http://excellentdress.com/wp-content/uploads/2014/07/girl-fashion-dresscute-dress-fashion-girl-pretty---image--450276-on-favim-uis6xt5l.jpg

Thanksss

Harry pov
Vandaag is het zover. Ik ga Joan vragen om mijn vriendin te zijn. Het begon allemaal bij die ene meet and greet 4 maanden geleden. 'Waarom geven wij meet and greets?' Vraag ik aan Louis. 'Omdat wij vriendelijke jongens zijn. En omdat we beroemd zijn.' 'Maar ze zijn altijd zo lelijk.' 'Niet zo zagen Harry. Er komt wel eens een mooi meisje langs.' 'Louis ik ben singel ik wil gewoon een meisje. Jij, zayn en liam hebben een vriendin.' Zeg ik tegen Louis. 'Jongens, de meet and greet kan beginnen!' Roept Paul naar ons. We gaan allemaal in de zetel zitten zoals afgesproken. Dit wil dus zeggen: louis,liam en zayn zitten samen op een zetel. Niall zit op een zetel met een plaats naast hem. En ik zit ook in een zetel met een plaats naast me. De meisje komen naar binnen. Ik kijk nog snel of ik nog een melding heb op twitter en ja hoor. ~ straks met and greet bij 1D ik kijk er naar uit #Lou T. ~ Wauw dat is interessant er komt dus een meisje die lou heet of het is een afkorting. 'Harry! Kijk naar haar!' Roept Louis fluisterend naar mij. Ik kijk op wauw. Een prachtig meisje van 17 en haar vriendin wandelen binnen. Dit kan nog een leuke meet and greet worden. Het mooie meisje gaat naast Naill zitten. Wat heeft die jongen dat ik niet heb. Behalve dat iets accent dan. De meisjes stellen heel de tijd vragen. Ik antwoord automatisch. Ik maak de hele tijd oogcontact met joan. Naar haar naam heb ik wel geluisterd. Nu is er een vraag die me wel interesseert. Lou vraagt:' Harry en Niall zitten jullie apart omdat jullie singel zijn of omdat jullie ruzie hebben?' Wat? Ruzie? Nooit! Ik maak rustig een antwoord in mijn hoofd. 'We zitten apart omdat we singel zijn.' Antwoord ik. 'Zie je Joan je maakt nog kans.' Zegt Lou tegen Joan met een knipoog. Zie je ze wilt Niall gewoon. Na de vragen krijgen ze allebij 5 min een privégesprek met een persoon naar keuze. Lou wilt eens praten met Zayn en Liam en Niall. Joan daarintegen wilt alleen met mij. Moet ze niet met Niall? Of ze vraagt gewoon zijn nummer aan mij. Nimand wilt een gesprek met Louis dus hij vertrekt terug naar de tourbus. 'Succes Harry.' Fluistert hij als hij langs loopt. Joan en ik lopen samen de kamer in waar we mogen zitten. We zitten al een tijdje neer en ze heeft nog niks gezegd. 'Dus.. Wat wil je weten Joan?'vraag ik. 'Weet ik niet.' 'Komaan er moet toch iets zijn. Er zijn veel meisje die dit willen dus vraag iets nuttig!' Zeg ik bijna roepend tegen haar. Het klinkt aan haar te zien grofder dan bedoeld en dan ik dacht. ' wat denk je van mij? ' dat is een goede vraag. Ik weet niet wt zeggen...
Joan pov
Ik wacht op Harry's antwoord. 'Ik vind je een mooi meisje een heel mooi meisje zelfs. Je lijkt me heel aardig.' Zegt Harry tegen me. Om te voorkomen dat er een tegen vraag komt stel ik meteen de volgende vraag:'hoe ben je erachter gekomen dat je kan zingen?' Vraag ik aan hem. 'Ik wou indruk maken op een meisje en har antwoord was. Je kan heel mooi zingen maar ik wil je vriendin niet zijn.' Antwoord Harry. Dat is erg doet een jongen zoveel moeite voor niks. Ik zie dat het hem een beztje kwetst. Dat was niet mijn bedoeling. Ik storm de kamer uit en ren nar Lou. 'We zijn weg! Nu!' Roep ik al bijna schreeuwend naar haar. Ze kijkt even nat mij mat knikt. Onderweg laat ik haar praten. 'Weet je, we zitten in hetzelfde hotel als 1D.' Zegt Lou heel blij. Geweldig. We wandelen het hotel binnen. Ik wandel naar de balie en geef de nodige papieren af. Ze nemen nog een kopie van onze ID en dan eindelijk krijgen we de sleutel. 'Lou!' Roept iemand. Onee ze zijn al hier. Het was Niall die haar riep.' Ik zetde spullen wel al in de kamer.' Zeg ik tegen Lou. Ze knikt. Ik pak har koffer en wandel naar de lift. Net wanneer de lift sluit , steekt een mand zijn hand tussen de lift. Ik wil beleefd knikken totdat ik zie wie het is. Harry. Nee niet hem. Harry wandeld de lift in. 'Heey, wil je met mij op date? Ik vind je echt een leuk meisje maar je was daarstraks zo snel weg.' Vertelt Harry. Wauw over met de deur in huis vallen gesprokken. 'Echt?' Vraag ik vol ongeloof en voorzichrigheid. Harry knikt alleen. Dus zoals afgesproken gaan we op date. En na die ene volgde er al snel meer. Nu 6maanden later gaan we weer op date. Ik heb schrik. Harry verdienr beter dan mij. En ik kan de haat van de mensen niet aan. We hebben nog niet eens gekust. We zijn al 6 maanden samen!! Lou en Niall zijn al ren koppel heel de wereld weet dit. Ze hebben zelfs gekust op het podium. Harry keek zo gekwets nar hun. Hij wil dit ook ik verdien hem niet. De bel gaat ik trek mijn kleedje nog eens goed. En open de deur. 'Wauw je ziet er gewelig uit.' Zegt Harry en blijft maar staren. 'Kom we gaan.' Zegt Harry tegen me. Ik knik . We wandelen samen naar de auto. 'Harry, waar gaan we heen?' Vraag ik aan hem. 'Dat is een verassing babe.' Zegt Harry. Woow!!!!! Noemde hij me nu net babe?? Wat is hij van plan? We komen aan aan een park. 'Harry, wat ben je van plan?' Vraag ik. Ik lrijg een kus op mijn wang als antwoord. Nu word ik bang.
Harry pov
Joan heeft schrik om wt ik deed. We wandelen naar een Berg. Het is al donker. Ik druk op een knopje. De lichtjeq gaan aan . Yess!! 'Wauw, harry. Dit is prachtig.' Zgt Joan die met open mond aan het kijken is. We gaan op een deken liggen. Er komt een kleine windvlaag aan. Ik zie dat Joan het koud heeft in haat kleedje. Ik ga wat dichter zitten bij Joan. Ik leg mijn arm over haar schouder. We draaien onze gezichten naar elkaar. We gaan nog een beetje dichter zitten en.. 'Hzt spijt me Harry!' Roept Joan en rent weg. Wat doe ik toch verkeerd ? Al die moeite voor niks. Ik ruim alles op en keer terug nat het hotel. Daar zie ik Lou. Ze komt nar me toegelopen. 'Laat me met rust Lou.' 'Laat me raden. Toen je ze wou kussen liep ze weg?'vraagt Lou aan mij . Ik knik. ''Laat het me uitleggen. Ze heeft me vertelt dat ze jou niet verdiend.' Zegt lou . Ik begin wild nee te schudden en wil haar tegenspreken. 'Maar, ze heeft ook gezegd dat ze schrik heeft voor de haat van de fans Harry.' Zegt Lou. 'Ik heb een idee zorg jij dat Joan volgend concert backstage staat. Je vraagt je pasjes maar aan Naill. Maar ik heb iets op te lossen. ' zeg ik tgen Lou' de hele week heb ik me voorbereid en nu is het zover. We zingen de laatste noten van little things. Nu is het mijn beurt. 'Zoals jullie weten ben ik de enige singel hier. Maar daar heeft de laatste tijd iemand verandering in gebracht. Joan, je bent een geweldig meisje. Ik verdien niemand anders dan jou je ben perfect zoals je bent. Je bent het beste wat me overkomen is. Dus het volgende liedje is voor jou.' Zeg ik in de micro. We beginnen met z'n allen What makes you beautiful te zingen. Dat gaat super. Ik knik naar Lou. Ze duwt Joan geblinddoekt op het podium. Ik loop naar haar toe en terwijl ik praat haal ik de blinddoek van haar ogen. 'Joan, ik weet dat je twijfelt en dat ik veel geduld met je zal moeten hebben. Maar dat ben je waard. Samen zullen we de haat van de mensen doorstaab. Wil je alstublief het geluk worden in mijn leven? Wil je mijn vriendin worden?' Vraag ik aan Joan. Iedereen begint te juichen. Joan haar schrik lijkt volledig weg. Ze komt naar me toe gelopen. We kussen heel intiem. 'Get a room!' Roep louis. Ik laat Joan los en fluister in haar oor: ' tot na het concert dan zetten we dit verder. Je bent nog niet van me vanaf.' Ik knipoog nog naar haar en dan zetten we het concert verder. 'Dank jullie wel! Jullie waren geweldig!' Roepen we met z'n vijven door de micro's. We lopen naar de backstage. Joankom meteen in mijn armen gelopen. ' ik wil jou nooit meer kwijtraken.' Zeg ik tegen haar. Ze gezft me een vlugge kus. 'Tijd voor een feestje!' Roept Zayn. 'Waarom?' Vraag ik. 'Omdat jullie eindelijk samen zijn!' Roept Zayn weer. 'Dankbjullie wel jongens, zonder jullie was dit nooit gelukt. Zeg ik. 'Dat zijn vrienden voor.' Zegt Liam. 'Lou, bedankt om de waarheid te vertellen.' Zeg ik. 'Alles om mijn vriendin gelukkig te maken.' Ze geven elkaar een knuffel. Daarna komt Joan weer naaast me staan. Ik kuch. Ze draait zich om en geeft me een knuffel en ook een kus. 'Best day of my life.' Fluistert ze maar iedereen heft har gehoord. 'Wacht todat je gaat trouwen.' Zegt Louis om grappig te doen. Ik lach. 'Over dat gesproken.' Ik ga op 1 knie zitten en haal een doosje uit mijn jas. ' joan, ik weet dat we nog niet lang samen zijn en dat we elkaar nog maar een half jaartje kennen maar... Wil je met me trouwen?' Ze begint te huilen. 'Ja Harry! Ja ik wil!' Zegt ze. Ik doe de ring om haar vinger en geef haar een kus. Iedereen klapt. 6maanden later zijn we getrouwd en nu leven we gelukkig samen in een prachtig huis. We wonen hier al 2 jaar. We wonen hier samen met een prachtig kindje Louise genoemd nat Lou (Joan's beste vriendin en Louis mijn beste vriend) en joan is nu al zwanger van een 2 de kindje een jongen. Ik ben de gelukkigste man op aarde en iedere dag word ik vrolijk wakker met de mooiste vrouw van de wereld naast me.

Reageer (1)

  • Elenath

    Awh! Dankjee. Love it! X

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen