Foto bij Hoofdstuk 9.

Harry Styles
15 - maart - 2014

drie weken had ik nu een relatie met Louis. Hij maakte me echt gelukkig. Met een glimlach sloot ik de deur van mijn huis en ik liep het pad af naar de weg. Niall kwam aan gerend. 'Hazzaaaa!' Riep hij vrolijk. Ik glimlachte naar hem 'Hoi Nialler!' Begroette ik hem. Niall wist dat ik een relatie met Louis had. Maar het maakte me niet uit of andere mensen het zouden weten of zo. 'Zullen we een stukje lopen?' vroeg Niall. Ik knikte 'Ja is goed hoor' Niall juichte even wat mij kort liet grinniken. Niall begon te lopen en we liepen een random richting in. 'Waar had je die lenzen eigenlijk vandaan?' Begon hij ineens over mijn rode ogen waar ik toen van verteld had dat het lenzen waren. 'Gewoon, van een website op internet' Loog ik en haalde kort mijn schouders op. 'Wil je die website zomenteen laten zien?' Oke, hij is best vreemd aan het praten nu. 'Ik weet die website niet uit mijn hoofd' Het was echt vreselijk om tegen mijn beste vriend te liegen maar het was nu echt de enige oplossing. 'Je hebt vast toch wel een Emailtje waar in staat dat de lenzen verzonden zijn?' Vroeg hij interesseert. 'Ik verwijder mijn Email's altijd' Niall knikte kort en keek weer voor zich uit.
We waren een random kant op gelopen maar we kwamen nu uit bij het bos. We gingen ergens zitten en we praatte wat over koetjes en kalfjes. Ineens kwamen dr twee jongens uit de bosjes naar ons toe gelopen. Die zwart harige en bruin harige.. 'Hi Zayn! Hi Liam!' Zei Niall en liep naar de twee jongens toe. Hij gaf ze allebei een knuffel en toen liepen ze met z'n drieën naar me toe. De zwart harige jongen stak zijn hand uit die ik maar aannam. 'Zayn' stelde hij zich voor. 'Harry' Zayn knikte en ik deed het zelfde bij de andere jongen die zich als Liam voorstelde.
We hadden de middag met z'n vieren door gebracht en nu was het toch wel tijd voor mij om weer naar huis te gaan. Eigenlijk moest ik nu nog wat drinken maar ik was nu daar veels te lui voor. 'Ik moet maar eens gaan' Zei ik tegen ze. Ik draaide me om, om weer naar huis te lopen maar ik voelde een hand op mijn schouder die me weer omdraaide naar de jongens. 'Wat is er?' Vroeg ik verbaast. 'We weten wat je bent Harry.' Zei Niall grijnzend. 'Wat.. Hoe bedoel je?' 'Nou we weten wat je bent.' 'Wat dan?'

'Een vampier.'

HE HE HE HE HE HE HE HE HE HE HEH HE HEH HEHH EE H HE
Sorry werd beetje spastisch XDDDD
HIERNA NOG EEN HOOFDSTUK DAT IS BEST WEL SEXY ENZO MAAR OOK WEL JAMMER.
HEBBEN JULLIE EEN ABO OP DIE NIEUWE STORY VAN MIJ EN ASHTONBABE? DIE IS HEEL KOEL (JA KOEL NIET COOL)
HEHEH HEEH HEH EH EEH H
WERD WEER SPASTISCH. HEHEHEEEH HE HEHHHH EH E
AAH SHIT ALWEER.
DOEI.

Reageer (7)

  • louisharry

    Mjamjamja mijn story is ook koel ghehehe mja

    9 jaar geleden
  • Relaxboss

    Snel veder je story is geweldig(Y)(Y)

    9 jaar geleden
  • Rianbows

    Hehehehehhehe is ook van mij HAHAHAHAHHAHA IM BEYONCE

    mja natuurlijk heb ik daar een abo op doe normaal.

    9 jaar geleden
  • HaveAGoodDay

    Omg ni wat ben je van plan ghjtvn
    Snel verder en @hazza RUUUUNNNNN FOR YOUR LIFFFFEEEEE

    9 jaar geleden
  • Krios

    Umh. ZE WETEN MIJN GEHEIM! Tamaar, of moet ik zeggen Niall, heb jij het doorverteld?! En heb je Liam en Zayn al gevonden? Ik kan momenteel niet zoeken. Ik ben m'n supermanpak verloren

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen