Ik snap helemaal niks meer van Nils, eerst wilt hij het goed maken en daarna wilt hij geen contact meer? Ik houd van hem, ja, echt heel erg veel. Maar ik heb Rein, nou ja... Dat hoop ik, ik houd ook heel erg veel van hem. En Daan en Owen moet ik toch echt met rust laten, aangezien Veerle me anders echt vermoord. Eigenlijk snap ik niet waarom ze fan is van die jongens, ze zijn aardig en zo, dat zeker. Maar dat is als vrienden. Veerle heeft geluk dat ik Nils ontmoette, maar anders had ze ook echt niet zo contact gehad met haar idolen, dat heeft niemand... Dat kan je alleen maar dromen. Eigenlijk vind ik wat ik nu mee maak ook een beetje ongeloofwaardig, natuurlijk vinden niet twee beste vrienden mij leuk. Ik ben Linde, kom op zeg. En al helemaal twee jongens uit een boyband. Ze willen waarschijnlijk gewoon een meisje en zijn niet anders dan andere jongens. Misschien moest ik ze maar gewoon laten. Ook Rein, ook Nils. Hoe moeilijk het ook was, maar dit was echt niet werkelijk gewoon. Ik zuchtte en stapte de trein uit terwijl Nils naast me kwam lopen. "Hoe zit het tussen jouw en Rein?" Ik keek hem boos aan. "Jullie zijn niet anders dan andere jongens Nils, ik weet het allemaal niet. Laat me met rust, nu alsjeblieft." Geschrokken bleef Nils staan. Daar waren we ook weer af. Terwijl ik het schoolplein op liep hoorde ik mijn mobiel afgaan. Onbekend nummer. "Hallo, met Linde?"
"Ja, dat klopt."
"Meent u dit?"
"Wow, dit is echt gaaf!"
"Ja, geweldig dank u!"
"Oh wacht."
"Weet u wie er nog meer mee mogen doen?"
"Tessa? Echt? Leuk!?"
"Dankuwel, tot ziens."

Ik keek om me heen en zag Tessa staan. "Tessa, Tessa!!! We doen mee aan het NK!!!" Tessa keek me opgewonden aan. "Echt? Ik ook?" Ik knikte en gaf haar een knuffel, "Gefeliciteerd, ondanks wat je gedaan hebt gun ik je dit wel!" Tessa keek me glimlachend aan. "Samen trainen?" "Samen trainen." Tessa was echt een aardige meid hoor, ook al had ze me wel geflikt dat ik ruzie kreeg met Nils. Maar Tessa deed er tenminste niet zo vaag over, Nils, Rein en de andere jongens deden allemaal zo vaag. Ik snapte niks van jongens. "Tes, waarom zo blij?" Nils kwam erbij staan. "We mogen meedoen aan het NK!!" Gilde Tessa blij en Nils trok ons in een knuffel. "Gefeliciteerd." Ik wurmde me los en liep, Nils negerend, bij ze weg. Geen behoefte aan hem. Geen behoefte aan MainStreet.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen