Foto bij Ariana Grande

Mis je nog iemand waar je ook meer over wilt weten? Kijk eerst of hij al in een van de hd's staat. Als dat niet het geval is, mail me dan of zet het in de reacties.
De nieuwste weetjes over degene waar dit hd over gaat staan er natuurlijk niet in. Wat er in dit hd staat is hoe het was op het moment dat ik dit hd maakte (zie: laatst bijgewerkt)

Uitspraak van Ariana Grande: 'Als je gepassioneerd over iets bent, dan zal het zeker werken voor jou. Je moet nooit ophouden te geloven in iets, en je moet niet luisteren naar iedereen die je iets anders vertellen. Geef nooit op waar je van houd.'

Ariana Grande haar volledige naam is Ariana Joan Butera Grande. Haar bijnamen zijn Ari en Little Red.
Erfgoed: Italiaans, siciliaans, abruzzese.
Ze is geboren op 26 Juni 1993 in Boca Raton, Florida. Haar sterrenbeeld is een kreeft.
Ariana heeft bruine ogen, en haar echte haarkleur is bruin. Ze verfde haar haren naar magenta voor Cat, de rol die ze kreeg in Victorious.
Ariana heeft een broer, Frankie James Grande.
Hij is een acteur en producer en steunt haar door dik en dun.
Ariana heeft een hond, Coco. Coco is een kruising tussen een Duitse herder en een Teckel. Ariana is heel blij met hem.
Coco heeft zelfs een eigen twitter account, @misscocogrande.

Kledingstijl:
Ariana's kledingstijl bestaat vooral uit lieve schattige jurkjes, rokjes en shirtjes.
Het liefste draagt ze een rok of skinny jeans met een trui die bij de schouder afzakt.
Ariana vind ballerina's heel fijn zitten, maar toch draagt ze het liefste hakken. Ze vind het niet zo leuk dat ze zo klein is en met hakken is ze toch iets groter. Ze is namelijk maar 1.53 m. Maarja... klein is fijn en iedereen is zoals hij/zij is.

Rollen van Ariana:
Haar eerste rol was in de broadwaymusical 13. Daarna begon ze met de rol Cat Valtijn in Victorious. Nadat Ariana het zo goed had gedaan bij Victorious, kreeg ze haar eigen serie; Sam and Cat.

Zingen:
Al snel bleek dat Ariana niet alleen goed kon acteren, maar ook dat ze een gouden keeltje had. Al vanaf kleins af aan treed ze op. Zowel met zingen als acteren.
In 2011 bracht ze haar eerste eigen single uit: 'Put your harts up'. Ariana vond haar eerste single niet haar style.
Al snel volgden er meer singles als 'Do you love me', 'Emoticons', en 'The way' in samenwerking met Mac Miller.
In 2014 komt haar eerste eigen album 'Daydreaming' uit, waar ze over zegt dat de liedjes op dit album net als pagina's uit haar dagboek zullen zijn; 'eerlijk en open'. Wij zijn benieuwd!
Ook heeft Ariana al veel covers gezongen. Op het Internet kun je er zat van vinden.

Goed doel:
Ariana zet zich in voor het goede doel: Broadway in South-Africa. Haar broer Frankie is de mede-oprichter ervan. Het wordt gesponserd door Keep a Child Alive. Ieder jaar gaat ze naar Zuid-Afrika en geeft daar danslessen aan kinderen met Hiv en Aids.
Ariana heeft gezegd dat ze het gewoon verbazingwekkend vind hoe blij die kinderen daarvan worden.

Weetjes over Ariana:
- Betekenis van haar naam: Ariana betekent in het Wels De eerbiedwaardige.
- Gastrollen: iCarly, speelt ze gewoon Cat (Victorious).
- Favo eten: Aardbeien, Sushi, nonna's en pasta.
- Favo kleur: Koraal
- Favo actrice: Jennifer Carner
- Mode icoon: Celine Dion
- YouTube kanaal: www.youtube.com/osnapitzari
- Favo film: 13 going on 30
- Favo boek: Vooral de Harry Potter-reeks.
- Gewicht: rond 50 kilo.
- Huisdier: behalve Coco heeft ze op het moment ook een andere hond; Toulouse.
- Instrumenten: keyboard.
- Lievelingsdier: hond
- Allergisch voor: katten, schaaldieren en hoestdrank.
- Favo ijssmaak: chocolade.
- Favo snoepjes: Smarties en Razzles.
- Favo patroon: bloemetjes, hartjes en stippen.

Alle covers:
Love the way you lie, Die in your arms, Emoticons, Gimme some lovin, Grenade, Just for now, Baby it's cold outside, I believe in you, Take care, Reflection, Last dance, Chestnuts, Only girl in the world, Rolling in the deep, Vienna, Born this way, Have yourself a merry little christmas, Pink champagne, Teenage dream, Daydreamin, Brand new you, Stick around, Higher en Hurt.

Eigen liedjes:
Baby I, Put your harts up, The way (samen met Mac Miller), Popular song (samen met Mika), Do you love me en Pink champagne.

Reageer (1)

  • ParaxSiempre

    Problem, Ariana Grande featuring Iggy Azalea vergeet je (':

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen