Foto bij Chapter ten.

Cutie ^^

~ Alison Lilian Hale.

We gingen met twee auto’s. Calum, Luke en Mali gingen met Mali’s auto en Ashton, Michael, Rowan en ik gingen met de mijne. Ik had nog geprobeerd om Rowan bij Luke in de auto te duwen maar daar was ze het helaas niet mee eens. Het was een zonnige en warme dag vandaag en ik kon niet wachten om in de zee te duiken. Ik zette de radio aan en al snel zongen Rowan en ik mee met last night van The Vamps. De jongens schudde grijnzend hun hoofd, Row en ik konden absoluut niet zingen maar we gingen altijd helemaal op in de muziek, en eindigde meestal lachend.

‘Jullie zijn echt verschrikkelijk,’ grinnikte Michael.

Ik parkeerde de auto op een lege parkeerplaats vlak bij het strand. ‘Let’s go swimming!’ kierde ik waarna ik vrolijk mijn auto uit sprong.

We pakte al onze spullen uit de achterpak en liepen met zijn alle richting de zee, opzoek naar een goed plekje om de rest van de dag door te brengen. Toen we eindelijk een plekje gevonden hadden haalde ik mijn handdoek uit mijn tas en legde hem neer in het zand. Ik trok mijn jurkje over mijn hoofd en gooide mijn zonnebril in mijn tas. Toen ik opkeek zag ik dat Mali en Rowan ook al in hun bikini stonden en dat de jongens, jongens waren en naar ons staarde. Ik rolde mijn ogen en sloeg Michael op zijn arm.

‘’Stop met staren, het is onbeleefd ja,’ grinnikte ik terwijl hij over zijn arm vreef.

‘Ik kan het niet helpen, jullie zijn gewoon ontzettend knap oke?!’ grijnsde hij.

‘Hey!’ zeiden Calum en Ash tegelijk.

‘Praat alsjeblieft niet zo over mijn zus, je kent de regels Mike,’ gromde Calum.

Ashton zei niks maar de blik op zijn gezicht zei genoeg. Hij vond het niet leuk wat Mikey zei en het maakte me in de war. Ik weet dat hij tegen zijn vrienden had gezegd dat ik onbereikbaar was maar waarom staarde die zelf dan ook naar mij? Ik had hem nog nooit zo naar me zien kijken..

‘Ik ben het eigenlijk wel een beetje met Michael eens, sinds wanneer zien jullie er zo goed uit?’ zei Luke met een kleine grijns op zijn gezicht.

Ash en Cal gaven hem beide een dodelijke blik. Ik rolde met mijn ogen en liep richting het water, de meiden volgde me al snel.

‘Wat was dat nou weer?’ fluisterde Mali.

Ik haalde mijn schouders op en keek naar Rowan, haar wangen waren alweer knalrood. Grinnikend keek ik naar mijn beste vriendin, Luke had net soort van toegeven dat we er goed uit zagen, wat betekende dat hij vond dat Rowan er ook goed uit zag.

‘Waag het niet iets te zeggen Ali,’ zei ze toen ze me zag kijken,

Ik wou net een sprintje trekken naar de zee toen twee armen zich om mijn middel sloten en me optilde. Ik hoorde een giechel en ik wist gelijk dat het Ashton was, hij gooide me over zijn schouder en liep het water in.

‘Wat ben je aan het doen?’ lachte ik.

Ik hoorde Mali schreeuwen en Ash draaide zich om zodat ik allebei mijn vriendinnen kon zien.

Michael had Mali ook over zijn schouder gegooid en volgde Ash de zee in terwijl hij Calum’s geïrriteerde blik negeerde. Cal vond het vreselijk als de jongens zijn zus aanraakte. Luke stond voor Rowan en ik zag dat hij twijfelde of hij de goede keuze maakte om bij haar hetzelfde te doen.

‘Doe het nou maar gewoon Hemmings,’ gilde Michael naar Luke.

Rowan begon met haar hoofd te schudde en liep langzaam achteruit ‘Waag het niet Lukeyboy!’

Heel even dacht ik dat hij het op zou geven, maar toen grijnsde hij en greep haar vast bij haar middel. Ik giechelde en klopte Ash op zijn rug.

‘Oke Irwin, ook al hou ik ervan om onderste boven op je schouders te hangen, je mag me best wel los laten nu.’

En met die woorden liet hij me in het koude water vallen.

--

Hello lovies,
Omdat ik bang ben dat ik misschien geen tijd heb om te uploaden morgen, hier alvast het hoofdstukje (:
Hope you like it!
Hopelijk heb ik wifi in Italië en ander tot over 11 dagen! Voor de gene die ook lekker nr het buitenland gaan: Fijne vakantie!
Loveyou guys <3 xx

Reageer (10)

  • blackromanceboy

    Aaawh ash en cal zijn zo beschermend I love it!

    9 jaar geleden
  • Kattris

    Ohhh lieve Calum.
    ASHTON IS ZO SEXY FOR FUCKS SAKE GEEF HEM AAN MIJ ):

    Een dag weg van quiz, en meteen weer twee hfdstukken.
    Hellyeah!

    9 jaar geleden
  • PaulMeMaybe

    1000% same Nisssie

    9 jaar geleden
  • Nisssie

    Ik zit al op t strand te wachten tot ze langskomen :p

    XxxSnelVerderXxx

    9 jaar geleden
  • FrannieSuggy

    Veel plezier op vakantie ow wacht k ga mee (:

    tot zoooo

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen