Schrijf een kort verhaal met als thema een bepaalde emotie die goed naar voren komt in je verhaal. Je bent vrij om elke emotie te kiezen die je wilt. Laat wel van te voren weten welke emotie je kiest. Ik heb liever niet dat een emotie vaker dan twee keer gekozen wordt. Het verzinnen van de verhaallijn en de keuze van het perspectief laat ik geheel aan jullie over, dus laat je fantasie maar los! Het verhaal moet minstens één A-4 en maximaal 2 A-4 lang zijn (laten we zeggen dat je met ongeveer 1000 woorden wel goed zit. Naar de lengte van het verhaal wordt niet heel streng gekeken, het gaat tenslotte om de inhoud!).
Tip: let op de aandachtspunten die staan bij de beoordeling!

Ik heb als emotie depressiviteit gekozen.
Het liedje die ik hierin gebruikt heb is Goodbye I'm sorry - Jamestown Story. Ik heb alleen het eerste couplet en het refrein gebruikt om de simpele reden dat het verhaal anders veel te lang zou worden.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Necessity

    Ik denk dat het niet de bedoeling is dat ik hier cijfers ga geven, maar van mij krijg je voor alles een 10
    MAAR ZOU JE ALSJE-ALSJE-ALSJEBLIEFT DE VOLGENDE KEER ALS EMOTIE FLUFFY KUNNEN KIEZEN? ?

    en je weet wel dat jíj niet waardeloos bent hè? Ik hou op de hele wereld het allermeest van jou

    9 jaar geleden
  • abnormaliam

    Wauw dit is echt heel mooi geschreven.
    De emotie komt zo goed naar voren. Er zit zoals Menma al zei niet echt een begin of midden in enzo. Maar ik vind dat dit juist je verhaal beter maakt.

    Mijn cijfers:
    Creativiteit en orginaliteit: 9.5
    Indeling: 8
    Spelling: 9
    De opdracht: 9
    Eindcijfer: 8.8

    Je hebt het goed gedaan naar mijn mening!

    9 jaar geleden
  • Lusk

    Toen ik het deel van het pesten zag, zuchtte ik een beetje in mezelf, hoeveel heb ik daar al niet over gelezen op Quizlet? Maar toen ik verder las zag ik dat je het wel origineel hebt aangepakt, dus een compliment van mij!
    Verder zoals Menma al ziet, geen duidelijk begin of midden, maar wel een goed eind.

    Mijn cijfers:
    Creativiteit en originaliteit: 8.
    Indeling: 7.
    Spelling: 9.
    De opdracht: 8.
    Jouw eindcijfer van mij: 8. Goed gedaan!

    9 jaar geleden
  • LzzyHale

    Mooi geschreven! Erg origineel hoe je de lyrics hebt verwerkt in je verhaal. De emotie depressiviteit komt heel goed naar voren. De spelling en de opbouw van de zinnen zijn prima. Je verhaal heeft een duidelijk eind, alleen is de grens tussen het begin en midden niet erg makkelijk aan te geven.
    Mijn cijfers:
    -originaliteit en creativiteit: 9,0
    -indeling: 7,5
    -spelling: 9,2
    -de opdracht: 9,0
    Eindcijfer: 8,7

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen