En, omdat ik nog steeds zo blij ben, een tweede stukje vandaag!
Spring maar alvast in de lucht Merula, want ik weet hoe leuk je Eli vindt xD
Laat me even weten wat je ervan vindt!
En als je een fout ziet, zeg dat dan even, dan haal ik hem eruit!

Veel leesplezier aan degene die het ook werkelijk lezen!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • 1iemand

    Heeft die gemene McCarty nu Eli aangereden???

    8 jaar geleden
  • Amica

    Dit verhaal is echt goed. Normaal Kees ik alleen fanfics maar dit is gwn te verslavend.
    Ik hou echt van Eli
    Mijn vriendin heet elise maar haar bijnaam is eli, oke dat is niet interessant

    9 jaar geleden
  • Lypophrenia

    @Meruul
    Haha, idd.

    Jij schrijft zo goed!!!
    Snel verder!
    Ik kreeg geen meldingen dus neem nu opnieuw abo:)

    9 jaar geleden
  • Lorem

    o.o Vaag hoofdstuk...

    9 jaar geleden
  • Meruul

    Sorry. Since you asked... (A)
    tweede derde keer... Dat vind ik knap! Maar ik vergeef het je omdat het Eli is.
    Ofwel... Ja, zo klopt het. Maar in de zin niet. Dan is het 'of wel'.
    op te twijfelen. Ach, do I need to say more? Duurde wel even voor ik die vond trouwens.
    Oeh! bedoeld. Weten wat iemand bedoelt. Met een t. Het is geen verleden tijd.

    Serieus, heeft Eli een abonnement op het ziekenhuis? En ik wist wel dat Kane lief is! Kunnen ze hem weer opzoeken daar... En ik zie hem al vragen: 'Zeg, waarom werden de sterren opeens wazig toen ik viel?'

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen