Sophia

Ik kan een glimlach niet verbergen bij het zien van deze boodschap. Ik kijk naar mijn armband die identiek is aan die van mijn zus. Er staat dezelfde spreuk op en aan de achterkant kan je onze geboortedatum vinden. We hebben hem gekregen van pap. Nooit gedacht dat dat ding nog eens nuttig ging zijn. Ik loop snel uit Yasmina haar kamer als ik voetstappen op de trap hoor. Ik de badkamer in en kijk naar het toilet. Ik doe mijn bandje uit, gooi het in het toilet en spoel vervolgens door. "Oh, Neymar! Ik ben mijn armbandje verloren dat zoveel voor me betekent. Ik zag op televisie dat jij het had... Mag ik het alsjeblieft." zeg ik met een grijns tegen mezelf in de spiegel. Dit is het moment. Dit verdien ik. Ik verdien het om een topvoetballer als vriendje te krijgen. Ik neem mijn telefoon en stuur een berichtje naar Tobias. Ik denk niet dat het nog tussen ons zal werken. Ik ben plots verliefd geworden op Neymar.


Ik ga naar mijn kamer waar ik meteen de deur open naar mijn inloopkast dat behoorlijk gevuld is. Ik moet er prachtig uitzien morgen als ik tegen Neymar zeg dat hij mijn bandje heeft. Soms kan het achterlijke gedrag van mijn zus toch handig zijn. Ik wou dat ik haar gezicht nu al kon zien dat ze zou trekken als ik zeg dat ik date met de jongen waar ze een crush op heeft. Haar idool een relatie met haar tweelingzus. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Dit doe je goed, Sophia!



Reageer (1)

  • Romy07

    Super mooi !!! <3

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen