Foto bij Chapter 41. Grace

Heya! Wauw ik houd echt van dit verhaal! Ik ben mijn grootste fan en wil zo snel mogelijk verder lezen. En al hoewel ik toch wel voor een deel weet wat er gaat gebeuren, is het toch een verrassing want andere dingen gebeuren opeens. En ik wil verder lezen! Nu loop ik al zo'n vijf hoofdstukken voor, maar dat maakt niet uit.
Dat ik zo ver voorloop betekent ook, samen met het feit dat ik erachter kwam dat de tijd die ik hier voor heb, wel zo ongeveer op de helft is, maar het verhaal niet. Hier kwam ik mooi achter omdat ik alle data en het hele verhaal geordend heb in mijn dagboek. Maar ja, ik ben nog lang niet op de helft verhaal. En dus komt er waarschijnlijk zeer binnenkort nog een tweede dag bij voor dubbele hoofdstukjes.
En nu ga ik snel verder in mijn eigen dagboek waarna ik ga slapen want ik moet morgen al om elf uur beginnen.
LOVE YA!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • DareToBelieve

    ik ga morgen voor 2 weken op vakantie en daar heb ik waarschijnlijk geen wifi.:c
    dan moet ik gewoon voor 2 weken jou geweldige geniale verhaal missen!!
    DAT OVERLEEF IK ECHT NIET!!!!!

    9 jaar geleden
  • Chyna2001

    Snel snel snel snel snel verder!!!!!!!!!!

    9 jaar geleden
  • 1drocker

    Snel veder !

    9 jaar geleden
  • MyLittleSecret

    Super! Heb nu al zin in het volgende hoofdstuk!

    9 jaar geleden
  • Louisgirl

    Haha, nee ik ben de grootste fan!!!
    Oja, Harry schrijft ook een dagboek achtig iets he? Snel verder alsjeblieft!!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen