Ik stop niet, integendeel, ik heb een extra reden gekregen om extra hard te werken! Voor diegenen die het nog niet weten (weinig waarschijnlijk) de trailer voor de derde hobbit film is uit. Zodra ik mijn 260 nieuwe berichten aan hoofdstukjes heb doorgelezen begin ik eraan. Ik ga extra veel proberen te schrijven met dat het vakantie is. Maar eerst moet ik nog voor twee wedstrijdinzendingen zorgen en al die extra verhaaltjes lezen.
Ik merk wel dat ik minder gemotiveerd ben als ik geen reacties krijg dus vraag, nee smeek ik jullie om alstublieft (als je de tijd er voor hebt) een reactie achter te laten. Ik weet het, niet elk hoofdstukje is even spannend maar zo meteen word dat beter.
nog twee laatste dingetjes die ik graag kwijt wil: ik ben sinds twee juli veertien! en vanaf nu ga ik door het leven als: (oo wat haatte ik die korte pauze bij mijn totemisatie) Talpa! (een mol)

De trailer voor diegenen die hem nog niet gezien hebben en diegenen die hem opnieuw willen zien:

Reageer (4)

  • Nikatetje

    (dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)

    9 jaar geleden
  • Faelain

    Gefeliciteerd!
    Ik zet meestal wel een reactie denk ik, behalve als ik echt geen tijd heb (:

    9 jaar geleden
  • Kauwgomjunky

    jah bijna jarig ^^^
    alvast gefeliciteerd voor als ik het vergeet zo droog ben ik wel weer xD
    en die trailer jah omg kan geen genoeg van krijgen xD

    9 jaar geleden
  • Katalante

    Ben jij ook al ouder dan mij!
    Ik voel me echt jong man, niet leuk meerrr....

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen