Foto bij Joey in love?

Hellow allemaal!
Heeft iemand nog tips voor mijn verhaal?
Veel plezier weer met het lezen!
-xxx- jes Kim

Brrr, het was koud buiten. Roos ritste haar jas helemaal tot bovenaan dicht.
Stomme winter ook! In de sneeuw spelen en schaatsen enzo is wel leuk, maar die kou hoeft niet van haar!
Het is nu Januari. De eerste helft van het schooljaar zit erop. Nog één helft te gaan!
Nu is het gelukkig het weekend begonnen. Vanmiddag, morgen en zondag lekker veel tijd om bij de kudde en Wonder door te brengen.
Of om aan je huiswerk te besteden, had haar vader vanmorgen tijdens het ontbijt gezegd.
Roos zuchtte diep. Wat had ze graag gewild dat de kerstvakantie langer duurde! Maar ja, dat wil denk ik iedereen wel.
Met bibberende knieën van de kou liep Roos naar de stallen toe. Er lach hier en daar wat ijs. Roos had al heel voorzichtig moeten fietsen vanmorgen naar de kudde en nu weer. Ze is vandaag al vier keer languit op de grond beland doordat ze was geslipt. Een keertje ook op school. Natuurlijk hadden Avery en haar clubje haar hard uitgelachen. De rest van de dag moest ze aankijken tegen Avery die iedere keer deed alsof ze viel. Haha heel grappig. Niet dus!
"Koud hè?" vroeg Jessey toen ze de stallen binnen kwam. Het was eerder iets zeggen, dan een vraag.
Roos knikte, en liep naar Jolly toe die haar vrolijk hinnikend begroette.
Roos stapte de box binnen en sloeg haar armen om de warme hals van Jolly heen.
"Mag ik niet een beetje warmte van je hebben, Jolly?" vroeg Roos.
Jessey lacht. "Kon dat maar. Anders ga je toch lekker bij Joey in zijn armen liggen?"
"Waar slaat dat nu weer op?!" Roos kwam geïrriteerd de box uit.
Jessey lachtte opnieuw. "Je bent toch niet zó naïef hè?" Toen Roos haar vragend aankeek praatte ze verder. "Hij vind je leuk Roos. Is je dat echt niet opgevallen?"
Roos schudde haar hoofd. "Nee?"
"Dan ben je blind! Heb je je ogen in je zak zitten ofzo?"
"Ja, ik zal ze zo even pakken. Dan zie ik meteen waar je staat. Dat is wat makkelijker dan zomaar in het rond slaan. Dan kan ik tenminste zien waar ik moet meppen," plaagde Roos.
"Oh, wat ben jij gemeen zeg!" Jessey gaf Roos een zachte duw.
"Maar ik meen het Roos. Hoe Joey naar je kijkt! En hij probeert ook iedere keer je aandacht te trekken en bij je in de buurt te komen..."
Roos mompelde wat. Ze had er eigenlijk nooit zo op gelet. Eigenlijk dacht ze alleen maar aan James...
"Wat vind je van hem? Ik zou het wel weten hoor!" riep Jessey.
De staldeuren vlogen open. Joey stond in de deuropening.
Joey werd knalrood toen hij haar zag. Hij vond haar echt leuk! Waarom had ze dat niet eerder gezien?

Reageer (2)

  • F4Nina

    Ahw snel verder !! maar ik denk dat ik die school jongen leuker bij dr vind passen of die school jongen is gewoon dr beste vriend ofzo xD maar super geschreven !!! snel verder

    9 jaar geleden
  • Nagusamu

    Hahahahaha cuteeeee! Snel,verder ;D

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen