Foto bij 1 louis tomlinson.

He! Het eerste hoofdstuk hier.
X Bo

Samen met mn broertje en zusjes en eleanor loop ik over straat. De vraag die ik stellen ga maakt me zenuwachtig. Wat zou ze zeggen? Zou het ja zijn of zegt ze toch nee? Ik moet het vragen anders durf ik het nooit. "He Ellie?" Zeg ik. "Ja boo"zegt ze en kijkt me aan. Snel haal ik uit mn zak het doosje en ik zak door mn knie, iedereen kijkt, ik open het doosje en vraag "Eleanor Jane Calder wil je met me trouwen". "Ja " ze vliegd me om de hals en zoent me. In mn oor verluisterd ze "I love you" "Love you more" zeg ik. "Aww schattig"zeggen mn zusjes en broertje. Eleanor toverd een grote glimlach op haar gezicht. Ik schuif de ring om haar vinger. Samen lopen we hand in hand over de markt. Mn broertje en zusjes zijn in de draaimolen of zwerven ergens over de markt. "A kijk een fotohokje"gild eleanor en trekt me mee. Een briefje van 5 stop ik in het apparaat. Op 1 foto trekken wee gekke bekken, op de andere zoenen we, op nog een anderen lachen we gewoon en op de laatste pronkt eleanor met haar ring. Ze is zo gelukkig, allemaal door die ene vraag.

He sorry dat het hoofdstuk zo kort is! De volgende hoofdstukken zudllen langer zijn!
x bo

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen