Foto bij Ashton × 011

Precies wat ik dacht, hij bleek mijn excuus niet te geloven, wat ik zelf ook wel begreep. Het was nou eenmaal het slechtste excuus wat er bestond, dat wist ik zelf ook wel. Maar in plaats van dat hij door ging vragen bood hij ook zijn excuus aan. Ik keek op en knikte, ik wist even niet wat ik moest zeggen, en ik weet ook niet of dat vandaag nog terug komt. Ik wilde gewoon het liefste alleen zijn, even rustig over alles nadenken, maar iedereen wist dat dat er hier niet inzat met die andere drie. Ik werd al gauw weer mee naar beneden gesleept om pizza te eten. Het klinkt raar, en al helemaal voor mij, maar zelfs daar had ik geen zin meer in. Ik volgde hem toch maar naar beneden, en ging weer naast Mikey zitten. De andere twee keken elkaar aan, en keken daarna ons nieuwsgierig aan. Voor de volgende zin van Michael kon ik hem wel vermoorden. Ik was al niet in de beste stemming, en dit maakte het niet bepaald beter. Als blikken konden doden was Michael nu al honderd procent zeker het hoekje om geweest. En natuurlijk vroeg Luke zich af wat ik had moeten vertellen, en het enigste wat ik kon doen was hem geschrokken aan staren, en uitleggen dat er echt niks was. Waarom was alles zo gecompliceerd? Tuurlijk wilde ik het Luke niet vertellen wat ik Michael en Calum eerder al had verteld, aangezien het over hem ging. Maar dat wist niemand hier, alleen ik. En eigenlijk wilde ik dat graag zo houden voorlopig.

Ongeveer een half uur later was bijna alle pizza al naar binnen gewerkt, en waren er nog maar een paar stukken over. Michael sprong ineens op om weer met een geweldig idee te komen, not. Natuurlijk stemde de rest er gelijk mee in, en ik stemde dan ook maar toe. Michael vertrok naar de keuken om alles wat we nodig hadden te pakken en klaar te zetten. Michael was ook degene die begon en koos Calum, en daar was hij zichtbaar niet zo blij mee. Michael dacht enkele seconden na, om daarna als een gek beginnen te grijnzen. De vraag die hij stelde was ontzettend gênant, en ik snapte Calum volkomen toen hij voor het bier koos. Dat had ik ook gedaan. Maar in plaats van zijn keuze te accepteren, begon Michael te joelen dat hij niet zo flauw moest doen, wat niks uithaalde want Calum koos toch voor het bier, waar ik hem volkomen gelijk in gaf. Toch was het wel leuk geweest als hij het verteld had, maar dan hadden we weer een chantage middel gehad, dus het was inderdaad slimmer om het bier te nemen.

Na een aantal vragen over en weer was Luke weer aan de beurt. Ook ik was een aantal keer aan de beurt geweest, maar geen een vraag was zo genant als die aan Calum gesteld was, waar ik wel blij mee was. Toch had ik toch een keer het bier gekozen, puur omdat dat hun niks aanging, ook al waren ze mijn beste vrienden. De rest had toch al een aantal keer voor het bier gekozen, en waren door de alcohol dus al aardig van deze wereld af. Ik was dus op dit moment nog de enigste die nog enigszins normaal functioneerde. Ik keek op toen Luke dare koos in plaats van truth, welke hij de laatste keren gekozen had. Oh god, dit wordt wat Michael en Calum kenende. Natuurlijk waren Michael en Calum enthousiast omdat Luke dare koos. De opdracht die eruit kwam was nog erger. Luke zou natuurlijk Calum of Michael kiezen, en dat zou ik niet aan kunnen zien. Eerst Jamie en nu Cal of Mikey, nee ik zou me wel even afzijdig houden, zoals ik dat de hele avond al deed. Toen gebeurde er iets wat ik niet verwacht had. Ik was degene die zacht aan mijn arm omhoog getrokken werd, en een aantal seconden later in de mooie diep blauwe ogen van Luke keek. Ik was verbaasd dat hij mij koos, maar erg vond ik het totaal niet. Hij bracht zijn gezicht steeds dichter bij, tot ik zijn perfecte lippen op die van mij voelde. Op dat moment kon ik aan niks anders dan aan hem denken, niet dat ik sowieso al ergens anders aan dacht. En ik kuste hem vrijwel gelijk terug. Het voelde zo goed, beter dan dat ik het me ooit voor had kunnen stellen. Hij legde zijn hand op mijn wang en trok me dichter tegen hem aan. Het leek wel of er een bom in mijn onderbuik was ontploft, en ik wilde dan ook het liefste de hele avond zo staan. Ik dacht niet eens aan Calum en Michael die dit ook allemaal zouden zien. Niks boeide me meer, ik dacht alleen maar hoe zacht Luke zijn lippen op die van mij voelden. Ineens werd ik weer terug gehaald op de wereld door Calum die ons onderbrak. Na Calum zijn opmerking haalde Luke enkel zijn schouders op en plofte weer neer op de bank. Mijn wangen waren inmiddels vuurrood gekleurd, en ik kon alleen maar naar de grond staren. Ik schaamde me dood, ik had net met mijn beste vriend staan zoenen terwijl mijn andere twee vrienden het gewoon konden zien. Voor Calum en Michael was de lol er nu geloof ik vanaf, veel genanter dan dit kon het niet worden. "Euhh, ik denk dat ik maar naar bed ga." zei Michael, en een gapende Calum die daar mee in stemde. Ik knikte, en mompelde een zacht welterusten. Fijn nu bleef ik dus alleen achter met de jongen waarmee ik een paar minuten geleden nog mee stond te zoenen, en waar ik ook nog eens ontzettend verliefd op was ook. Voor hem was dit waarschijnlijk gewoon een of andere domme truth or dare opdracht, die hij gewoon braaf uit voerde, maar voor mij was dit veel meer dan dat, dit maakte me alleen maar nog meer in de war. Ik wist nog steeds niet watt ik moest doen, en zat maar een beetje aan de andere kant van de bank naar de grond te staren, en de warboel in mijn hoofd proberen te begrijpen. 'Sorry. Sorry voor dit alles.' mompelde ik. Ik wilde het liefst gewoon ook naar boven gaan, gewoon slapen, niks aan mijn hoofd hebben, maar dat deed ik niet, en ik had geen idee waarom niet. Ik stond op, en ging naast hem zitten. 'Bedankt dat je me vrijwel altijd begrijpt en probeert te helpen als ik problemen heb of ergens mee zit. Ik ben niet een van de makkelijkste.' zei ik, en drukte een kus op zijn wang om vervolgens op te staan, en weg te lopen naar de keuken om wat te drinken te pakken en het aan de bar op te drinken. Ik wist niet waarom ik wat ik net deed precies deed, maar ik wilde hem gewoon even bedanken. Ik ben inderdaad niet de makkelijkste, en de leukste tegen over hem, en daar wilde ik mijn excuus voor aan bieden. Ik kan mezelf gewoon niet uit staan. Maar ja, ik ging daar maar niet te veel aandacht meer aan besteden vandaag, daar was het immers veels te laat voor.

Reageer (9)

  • CrazyMudkip

    je kan echt goed beschrijven hoe verliefd zijn is.
    +Kudo

    9 jaar geleden
  • Cliffayne

    verder

    9 jaar geleden
  • Lacrimarum

    JEEEEJJJJ!!!
    SNLE VERDER!

    xxx
    {Ik word alweer vermoord door een GIF, hierboven.}

    9 jaar geleden
  • mrock

    Luke kom terug (A)

    9 jaar geleden
  • chanyeoI

    Ik ben benieuwd naar Luke's reactie.
    +Kudo

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen