Foto bij 1 Eleanor Calder

Standpunt: Eleanor Calder

Hey, het stukje is niet echt lang, maar hopelijk vinden jullie het toch goed :)
Reacties zijn altijd welkom,
Veel leesplezier!
Marieke xxx

Ik kan het nog steeds niet geloven. We gaan trouwen. We gaan echt trouwen.
Diep verzonken in mijn gedachten klem ik Louis' hand in de mijne en staar naar de warme middagzon. Ik ben echt de gelukkigste persoon op aarde, even lijkt alles perfect.
Hij. Ik.
Een ring.
Een belofte.
Net wanneer ik mijn oogleden laat zakken om te genieten van de heerlijke zon, schrik ik recht van een hoop gegil. Wat kan dat nou weer zijn? Omdat ik wat lui geworden ben door de warme zon vraag ik Louis wat er aan de hand is. Ik heb de kracht niet meer mijn hoofd op te tillen. 'Lou, what's wrong?' Vraag ik met een pruilmondje. Nog voor hij kan antwoorden, wordt het gegil steeds luider. Met moeite probeer ik woorden te onderscheiden uit de massa geluiden die op me af stormen. 'Omg! Dat is Louis' hoor ik een meisje roepen. Oh nee, niet weer. Net wanneer ik wil recht staan, grijpt Louis mijn hand en duwt zijn broertje en zusjes vooruit terwijl hij gebaart waar we heen gaan. De adrenaline giert door mijn lijf en steeds sneller beginnen we te rennen. Snel draai ik mijn hoofd en zie een massa hysterische meiden achter me aan komen. Net wanneer ze ons lijken in te halen, slagen we af in een soort berghok naast de toiletten. Uitgeput zucht ik 'Oef, dat scheelde niet veel'. Nog voor ik iets kan zeggen, fluistert Louis 'I'm sorry Eleanor' en wanneer ik zachtjes terug fluister 'it's not your fault' wordt mijn zin onderbroken door zijn zachte lippen die hij tegen de mijne gedrukt heeft. Ik klem mijn armen om zijn nek en voel zijn hand in mijn zij. Op het moment dat onze tongen zich in elkaar verstrengelen, voel ik iets aan mijn been. Geschrokken kijk ik naar beneden en zie Louis broertje hangen 'Ik hou van groepsknuffels' giechelend pak ik hem op en wrijf over zijn hoofdje 'ik ook, ik ook'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen