Foto bij Season 4 Chapter 5

Omdat ik weer twee nieuwe abo's bij heb + drie kudo's, vier ik dat met een hoofdstukje haha jeej.
Ik ben heel blij dat ik zoveel op vakantie heb geschreven want momenteel bevind ik me in een lichte writer's block xD
Maar eer dat ik bij geupload ben is die allang en breed voorbij haha.
Enjoy and comments are Always welcome :)

Tanja

Mijn ijskrachten werden als maar sterker en ik begon me steeds meer een waardige ijskoningin te voelen.
Ik zat op mijn troon en werd bediend door al mijn bediende die alles deden wat ik ze vroeg.
Christopher hield een middagdutje op onze kamer en Amira en Juliette waren samen met Cheddar en Chelsy op de grote ijsmuur.
Het enige familielid die naast mij zat, was Margriet, de zus van Madelief.
Op een gegeven moment kwamen Yorko en Johno de koninklijke zaal binnen gelopen en maakten een kleine buiging voor ons.
‘Majesteit, door de recente gebeurtenissen wat betreft uw zwangerschap, zijn we belangrijke zaken uit het oog verloren’ zei Johno.
‘Welke belangrijke zaken?’ vroeg Margriet voordat ik het kon doen.
‘We hebben een bericht gekregen van de grote ijsmuur’ zei Yorko, de leider van het ijsleger.
‘Ja, ga door’ zei Margriet.
‘Vuurdistrict 7 is weer terug in handen van de vuurstrijders’ zei Yorko.
Margriet en ik veerden beide tegelijkertijd uit onze stoel en ik keek Margriet aan.
‘Hoe is dat mogelijk?’ vroeg ik.
Yorko stapte naar voren en wende zich tot Margriet.
‘Uw kinderen hebben erin gefaald om de ster en vuurkoning tegen te houden toen ze over de muur heen vlogen’.
Margriet stoof naar voren en gaf Yorko een rake klap met ijs in zijn gezicht waardoor hij begon te bloeden.
‘Hoe durf je jouw ijsprins en ijsprinses zo te beledigen! Als er iemand een fout heeft gemaakt dan ben jij dat wel! JOUW leger heeft de ster en de vuurkoning niet tegen kunnen houden waardoor mijn kinderen dus blijkbaar als laatste redmiddel ingezet werden. En te wijten aan JOUW schuld hebben de vuurstrijders district 7 weer terug in handen’.
‘Maar vuurdistrict 7 is toch alleen maar een grondgebied, majesteit’ probeerde Johno voorzichtig.
‘Mijn koningin, haal de ijskoning’ zei Margriet tegen mij.
Ik liep richting de deur van de zaal en ging vervolgens richting onze slaapkamer.

Toen ik de deur van onze slaapkamer open deed, stond Christopher voor het raam naar buiten te staren.
Ik liep naar hem toe en ging half achter hem staan.
‘We hebben een probleem’ zei ik.
Christopher draaide zich om en keek mij vragend aan.
‘Vuurdistrict 7 is weer terug in de handen van de vuurstrijders en Yorko geeft zijn eigen fout niet toe maar geeft Cheddar en Chelsy de schuld’.
Een dikke ader verscheen op Christophers hoofd en hij beende de slaapkamer uit, gevolgd door mij.

Toen we weer terug bij de koninklijke zaal aankwamen, zat Margriet weer op haar troon en stonden Yorko en Johno voor haar.
‘Fijn dat je er bent’ zei Margriet toen ik samen met Christopher kwam aangelopen.
Christopher negeerde Margriet en ging voor Yorko staan.
Hij pakte zijn schouders vast en zuchtte diep.
‘Mijn dierbare Yorko’ zei Christopher. ‘Weet je, fouten kunnen gemaakt worden en dat is menselijk. Zit er niet teveel over in joh, het is toch maar een groot stuk grondgebied’.
De gezichtsuitdrukking van Yorko veranderde en hij zuchtte diep.
‘Dank u wel majesteit’ zei hij vervolgens.
Even glimlachte Christopher naar Yorko, maar toen ineens liet hij een ijsspeer ontwikkelen in zijn hand en stak hem recht in de slagader van Yorko’s nek.
Yorko’s ogen begonnen te trillen en bloed golfde uit zijn nek.
Christopher trok de ijsspeer weer uit zijn nek en Yorko viel als een zoutzak op de grond.
‘Fouten zijn misschien dan menselijk, maar het ijsvolk is meer dan menselijk’ zei Christopher nuchter.
‘Johno, ga op zoek naar een geschikte kandidaat voor de rol als leider van het ijsleger’.
‘Natuurlijk majesteit’ zei Johno met een beverige stem terwijl hij naar het lijk van Yorko keek.
‘Vandaag nog’ zei Christopher.
Johno knikte en beende vervolgens weg.
De gebeurtenis had veel effect op mij gemaakt, maar ik kon hieruit wel concluderen, dat fouten niet gerespecteerd werden in het koninklijke ijspaleis.

Reageer (3)

  • Basim

    Ik ben weer bij hoor :'D
    Holy shit, wat een evil gast is die Christopher.

    9 jaar geleden
  • katl1

    Oké, Tanya, tijd om je te gaan bedenken? Je hebt zelf net gezien dat je man een monster is
    SNEL VERDER

    9 jaar geleden
  • Itsuki

    0.o Wow dat zag ik niet aankomen.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen