1. Philocalist ~ Sylvie

Je Quiz was erg leuk om te doen en ik moest soms echt nadenken over het antwoord xD . Ondanks dat ik een paar fout had was ik een Disney kenner.
Maar het probleem is eigenlijk dat ik al van je kan verwachten wat je gaat doen en ik wil echt eens verras worden^^
Ik hou van spontaniteit^^

Ik geef je een E.



2. MrsSheen ~ Demy

Wauw! Ik werd er echt verliefd op! I love it! Maar voor jouw geldt eigenlijk ook hetzelfde als voor Soe/ Sylvie. Ik weet dat je hierin goed bent maar iets anders is ook wel leuk :D .

Ik geef je een E



3. Novoselic ~ Lotta

Wat klaag je nu? Ik was verrast! Dit was erg goed! Maar heel erg jammer dat je weggaat maar ik begrijp je beslissing.

Ik geef je een F .


4. WeepingAngels ~ Tesla

Wauw. Ik had het kunnen weten dat je je username ging waarmaken maar aangezien ik het een en ander weet van tekenen, is het niet echt perfect, zoals de schaduw, geen verschillende soorten potlood etc. Maar we zitten niet bij de tekenles.

Ik geef je een E.


5. gwilwileth ~ Anne

Dit vind ik echt heel origineel! Ik neem aan dat je niet alle films wilde doen en je favorieten hebt gepakt. God! Wat hou ik van de Aristokatten!

Ik geef je een F.



6. NiallerBoo ~ Yvonne

Je idee is echt briljant! Maar helaas leek het erop dat je niet je tijd ervoor hebt genomen,wat ik erg jammer vind. Het had iets heel unieks kunnen zijn.

Ik geef je iets tussen een B en een A. Iets zoals een 5,5.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen