Foto bij Aanvragen

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • HarrysCurlyMofo

    Naam personage: Kaoutar
    Leeftijd personage: 14
    Uiterlijk personage: Bruine ogen, lange wimpers, lang bruin haar
    Bandlid: Harry
    Situatie: Harry en Kaoutar hebben een relatie voor eenpaar maandjes. Ze passen op kaoutars nichtje. Harry zegt dat die ook heel graag een kind en Kaoutar gaat er overnadenken.
    Locatie: Harrys huis

    9 jaar geleden
  • streetlightlwt

    Naam personage: Loes
    Leeftijd personage: 19
    Uiterlijk personage: Lang bruin haar, bruin/groene ogen, lang.
    Bandlid: Harry (:
    Situatie (geen situatie is geen One Shot): Loes en Harry zijn al best lang vrienden. Ze vinden elkaar allebei leuk maar durven het niet te zeggen omdat ze hun vriendschap niet kapot willen maken. Ofzo. Cx
    Locatie: Thuis ofzo kijk maar wat het beste uitkomt (:

    9 jaar geleden
  • Coronam

    Naam personage: Brooke Alia McAllister.
    Leeftijd personage: 17.
    Uiterlijk personage: Blond lang haar met groene ogen, normaal gebouwd, 1.65m.
    Bandlid: Luke Hemmings.
    Situatie: Brooke werkt in een Starbucks ergens in Australië, keer op keer komt er een vaste klant langs waar Brooke een grote crush op heeft. Ze durft het niet aan hem te vertellen maar wanneer hij haar uitnodigt om samen wat te drinken zegt Brooke het toch. Luke lijkt helemaal niet verbaasd en vind het juist ontzettend lief, want stiekem is hij verliefd op Brooke. Wanneer Brooke bijna haar baantje kwijt raakt moet ze kiezen. Luke of haar werk? Ze kiest voor Luke en samen gaan ze in een andere Starbucks werken. Luke en Brooke krijgen uiteindelijk een relatie en ze ontmoet ook Luke zijn vrienden en familie. Uiteindelijk gaan Brooke en Luke samenwonen in een appartementje in Sydney waar hun nieuwe werk is.
    Locatie: Starbucks.

    Alvast bedankt (:

    9 jaar geleden
  • AmyJadeMalik

    Naam personage: Amy Jade Blaze
    Leeftijd personage: 19
    Uiterlijk personage: Picture
    Bandlid: Zayn J. Malik
    Situatie (geen situatie is geen One Shot): Zayn is door een ongeluk op 12 jarige leeftijd terecht gekomen in een rolstoel. Er is wel een operatie waardoor hij weer zou kunnen lopen maar daar hebben zijn ouders het geld niet voor. Op een dag ontmoet hij Amy, die werkt in het kleine koffiewinkeltje waar hij altijd komt met Niall en Liam, zijn vrienden. Ze behandelt hem niet anders vanwege zijn handicap en daar is hij heel blij om. Later komt hij er achter dat ze naar dezelfde universiteit gaan en worden goed bevriend. Ze krijgen beide gevoelens voor elkaar, Zayn denkt echter dat hij geen kans heeft bij haar...
    (Dit was een beetje uitleg situatie) Nadat ze elkaar ong. 4/5 maanden kennen, komt Amy een keer bij Zayn thuis waarop ze hem een envelop overhandigt met het resterende geld dat nodig is voor de operatie. Zelf spaarde hij er ook al voor, of nou ja, dat deden zijn ouders dan. Zayn kan het geld niet aannemen, waarop Amy verteld dat ze hem leuk vindt en hem graag gelukkig wil zien. Dus hem weer wil helpen te leren lopen. Zayn is in een soort van shock bij haar bekentenis, waarop ze bij hem op schoot komt zitten en hem zoent...
    Locatie: Slaapkamer

    Hoop dat het een beetje duidelijk is, ben namelijk niet zo goed in het uitleggen van dingen, maar heb mijn best gedaan. Veel succes en alvast bedankt!!

    9 jaar geleden
  • awsten

    Naam personage: Laurianne
    Leeftijd personage: 18
    Uiterlijk personage: Bruin haar met blonde ombre, bruine ogen, 1.62m, tatoeage op linker pols (zo de onderkant, drie vogeltjes), normale bouw
    Bandlid: Luke Hemmings
    Situatie (geen situatie is geen One Shot): Laurianne is net verhuist naar Australië en woont naast Luke. Luke is erg nieuwsgierig naar wie er naast hun is komen wonen. Samen met zijn moeder gaat hij de nieuwe buren begroeten. Luke voelt zich meteen aangetrokken tot Laurianne en nodigt haar uit om te komen kijken naar zijn band die de volgende avond een optreden hebben. Laurianne wordt beste vrienden met Luke en ook met de rest van de band. Maar de aantrekkingskracht tussen Laurianne en Luke wordt steeds groter. Uiteindelijk bekent Laurianne dat ze hem leuk vindt, en dan bekend ook Luke zijn gevoelens.
    Locatie: Australië

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen