tadadadada

Hij haalde plots zijn lippen weg en keek me aan, zijn ogen twijfelend.
“Charlotte, ik ga Luc ophalen.” Schreeuwde men zus op de trap. En nog voor ik kon reageren was ze de deur uit. “Jazz?”
“Wat als ik je pijn doe? Ik wil niet… “
“Je wilt het niet?”
“Nee, geloof me. Ik wil het meer dan jij denkt.” Zuchte hij.
Er was maar één manier. Ik ademde diep in en uit en vulde men hele lichaam met lust. Ieder lichaamsdeeltje van me schreeuwde zijn naam. Ik controleerde zijn ogen aandachtig. Hij zou het voelen, hij zou het willen of dat hoopte ik toch. Zelfs in het donker van het laken zag ik zijn ogen zwart wegkleuren, lust, smachtend…
“Jij monster…” zei hij, zijn stem diep, meer een grom.
“Daarom hou je van me!” lachte ik.
“Mhhhmm, waar!”
Hij drukte zijn lippen wild tegen de mijne aan, vergat zijn controle.
Zonder een seconde mijn lippen van die van hem te halen, knoopte ik zijn hemd los. Zijn borst was zelf nog gespierder dan ik dacht. ((Lauren, Laura, Lotte- Nu een ijsje Jasper? Ghi! Zijn buik aflekken!!! Hell Yeah!! Oké, nu genoeg de spanning onderbroken.))
Ik nam vlug adem. Ik voelde hoe hij aan men truitje frunnikte, maar niet de moed vond om wat te doen. Ik haalde mijn lippen van de zijne en keek hem strak aan, grijnsde en trok men trui en shirt over men hoofd. Zijn ogen gleden van men gezicht naar men borsten en snel terug omhoog. Hij klemde zijn armen om me heen, zijn koude huid tegen die van mij, die leek in brand te staan. Ik voelde men bh neer vallen en vroeg me af hoe hij dat in godsnaam had los gekregen, zonder dat ik het gemerkt had. Zijn handen gleden naar men heupen, knoopte voorzichtig men jeans los en duwde hem van men heupen heen. Ik slikte en deed het zelfde bij hem. Ongemakkelijk schopte ik men jeans weg, terwijl het bij weg leek te smelten van zijn lichaam. Hij draaide zodanig dat hij boven me lag. Ik kon men hart door men hele lichaam voelen slaan. Hij drukte kusjes van men nek, naar men borst tot aan men buik. Ik huiverde, rilde, hijgde alles samen. Hij lachte zacht door het hijgen heen en duwde mijn boxer over men heupen heen.
“Ik… je boxer.”was het enige wat ik kon uitbrengen, hij grijnsde en in een oogwenk was hij weg, weg gesmolten tegen zijn huid.
Hij keek me voor de laatste keer diep aan, zijn ogen onderzoekend, twijfelend.
“Weet je het zeker?”
Ik gaf een zwakke knik, net duidelijk genoeg.
Hij grijnsde duwde men heupen naar zich toe en kwam in me.
Ik had verwacht dat het pijn zou doen, maar dit was erger, dit was ondragelijk. Zijn ogen keken angstig in die van mij. Ik klemde mijn tanden op elkaar en staarde in zijn ogen.
“Ik ben oké,” zei ik zacht, maar hij vertrouwde het niet. Zo makkelijk kwam hij er niet vanaf. Ik kuste zijn lippen hevig en drukte me nog steviger tegen hem aan. Hij kreunde en stootte nog eens. De pijn ebde weg en het voelde alsof men hele lichaam in brand stond, maar het voelde goed. 2 lichamen die als 1 in elkaar smolten. Een kreun ontsnapte over men lippen. Hij balde zijn handen in vuisten en klemde ze in de matras.
“Jasper,” hijgde ik. Hij huiverde en kuste men nek. Hij stootte voor de laatste keer. Ik voelde zijn hele lichaam trillen. Ik klemde men nagels in zijn rug en hijgde uit; Hij keek op en staarde in men ogen , checkend of ik nog heel was. Ik lachte naar hem en hijgde uit. Hij viel naast me neer. Hij lag maar een cm van me weg en toch miste ik hem. Ik keerde me naar hem om en legde men hoofd op zijn borst.
“Voel je dat?” vroeg hij opeens.
Ik keek verbaasd op, terwijl hij lachend naar me neer keek. Hij zacht men hand in de zijne en bracht naar zijn hart.
“Hoor die te keer gaan, men huid heeft zelfs bijna warm,” mompelde hij. Ik streelde met men vingers langs zijn borstkas. Hij had gelijk, zijn huid gloeide, voor hem te zijn, voelde het bijna als een gewone mensen huid. Ik legde men hoofd bij zijn hart en luisterde aandachtig naar zijn hart en ademhaling, die langzaam aan, terug normaal ging kloppen. Hij streelde langs men buik en trok het laken stevig om me heen.
Ik drukte me omhoog en duwde een kis op zijn lippen. Hij grijnsde.
“Ik ga douchen,” mompelde ik. Ik luisterde heel even aandachtig of men zus nog niet terug was en trok hem met me mee naar mijn badkamer. Één van de dingen waar ik dankbaar voor was, mijn eigen badkamer. Ik ging snel onder het stromende water staan en liet het warme water over me heen lopen, het voelde goed. Hij deed de deur dicht en bleef er bij staan.
“Jazz?”
“Wat?” lachte hij.
“Ik heb warm,” mompelde ik.
“Zet het water dan kouder…” grijnsde hij.
“Of er kan ook een vampier me komen afkoelen…”
Hij bewoog niet,”Ik kan ook altijd het water zou koud zetten dat ik een weerwolf nodig heb om me terug op te warmen.”
In een oogwenk stond hij naast me onder het water. “Zo warm is het niet,” zei hij zacht.
“Nee, maar je bent er toch he?”
Hij lachte en knikte. Ik leunde tegen hem aan, terwijl het water op men hoofd in druppeltjes spatte.
“Beter?”
Ik knikte en klemde men armen om zijn nek heen. Zijn geur kriebelde in men neus.
Ik probeerde ieder moment en deeltje van hem in me op te nemen ((nee, niet letterlijk xD))
Voor het geval hij zou weg gaan, onbewust verstevigde ik men greep. Hij lachte,”Wat heb je nou?”
Ik liet hem los en staarde naar zijn perfecte gezicht en weer nam hij men adem weg. Hij lachte, ging met zijn vingers door zijn natte haar en kuste men lippen. Nog nooit had een wezen zo perfect geweest, dat was gewoon niet mogelijk voor iemand. Iedere man verbleekte naast zijn figuur. Naast zijn spieren, zijn ogen, zijn lach -zijn alles.
Hij glimlachte terug naar me, woelde met zijn vingers door men natte haar.
“Genoeg gedoucht,” zei hij zacht en stapte vanonder het water weg. Ik trok een pruillipje en keek hem droevig aan. Hij lachte, legde zijn handen om men middel en hief me uit de douche

Reageer (5)

  • xCarpeDiemx

    Hij bewoog niet,”Ik kan ook altijd het water zou koud zetten dat ik een weerwolf nodig heb om me terug op te warmen.”
    In een oogwenk stond hij naast me onder het water. “Zo warm is het niet,” zei hij zacht.


    Whahaha, die is gewoon goed xD

    1 decennium geleden
  • Elucidate

    Ik probeerde ieder moment en deeltje van hem in me op te nemen ((nee, niet letterlijk ))

    -ligt plat-


    raar om dat mijn naam te lezen:X

    1 decennium geleden
  • Grizzly

    moeha ik word vernoemd!!! wiiiiiiiiiiiiii!!!!
    oja... nogmaals: RRRAAWTCH!!!!!!!!!!!!!!!! love it xP

    1 decennium geleden
  • LottWolfje

    Waaa!!
    't is gelijk MEGA goed!!!!
    xxx

    1 decennium geleden
  • Zucht

    eerst en vooral: OMG ik word vernoemt in je story(kei trots)
    ten 2de samii je hebt je veel te veel zorgen gemaakt om niks: geweldig!!
    en nog iets: mhuahahahaha pech voor alle andere mannen!!!(uitgezonderdt edward natuurlijk hihi)
    xx
    (samii is geniaal maar dat wisten we al)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen