Foto bij Season 4 Chapter 7

Oeh inmiddels weer 25 abo's en mijn eerste hoofdstuk is al bijna 300x gelezen :D
Echt super dankt allemaal (A)
En hier is hoofdstukje 7.
Hope u like it ^^

Fabian

‘Het voelt vreemd om deze bomen na zo’n lange tijd te verlaten’ zei Jersey toen hij een touw naar beneden gooide.
‘Daar kan ik me wel iets bij voorstellen’ zei Maltras.
‘Is iedereen klaar?’ riep Jersey.
Overal klonken kreten en de eerste vuurstrijders gleden via het touw naar beneden.
Maltras veranderde van vorm en vloog met Jersey mee naar beneden.
Ik liet mijn lichaam oplichten en vloog met een van de laatste vuurstrijders mee.
Toen ik op de grond terecht kwam, zag ik pas hoe groot het leger van vuurdistrict 7 was.
‘Vrouwen met kleine kinderen blijven hier in 7’ zei Jersey. ‘Geen zorgen, ze worden beschermd door een aantal vuurstrijders die hier blijven om het district te bewaken. Het wordt tijd dat 7 weer meedoet in de dagelijkse routine’.
‘Op naar de muur!’ riep ik naar de menigte.
‘Lang leven vuurkoning Maltras. Lang leven de gevallen ster Fabian’ riep iedereen luid.
Maltras en ik gingen voorop, gevolgd door alle vuurstrijders van 7, richting de muur.

Vera

Ik stond naast Sandra en Melodie die druk in de weer waren met de ijswachters.
‘Dit houden we nooit lang vol!’ riep Melodie boven het kabaal uit.
‘Niet te geloven dat de vuurstrijders van 10 gewoon helemaal niet helpen’ riep Sandra.
‘Ik snap alleen één ding niet’ riep ik. ‘Waarom vallen ze juist op dit moment aan?’
Sandra en Melodie keken mij op het zelfde moment aan en toen pas viel het muntje.
‘Ze wisten dat Maltras en Fabian hier niet waren omdat het ze gelukt is om 7 weer terug te heroveren’ riep Sandra blij.
‘We moeten naar de muur!’ riep ik. ‘En zo snel mogelijk’.
Ik schoot de laatste ijswachter die op mij af kwam neer en rende vervolgens naar Liam toe die samen met Sarah, Olivia, Sebastian en Julias aan het vechten was tegen Rogier en wat andere ijswachters.
‘We moeten naar de muur’ zei ik tegen Liam.
‘Nu?’ vroeg hij verbaasd.
‘Ja nu, vertrouw me nou maar’ zei ik.
Ik rende terug naar de rest, gevolgd door Liam.
‘Op naar de muur!’ riep Sandra luidkeels boven de vechtende massa uit.
De vuurstrijders reageerden direct en iedereen draaide zich om en rende richting de muur.
Sandra, Sarah, Olivia, Sebastian en Julias bleven nog even staan om met z’n vijven een grote muur van vuur af te vuren zodat het ijsleger tijdelijk vertraagd zou zijn.
En nu maar hopen dat onze ingeving geen valse ingeving is.

Fabian

We kwamen steeds dichterbij de muur en op een gegeven moment kon ik de alarmbellen al horen.
‘Daar gaan we dan’ zei ik tegen Jersey.
Ik liet mijn lichaam oplichten en vloog de lucht in, gevolgd door Maltras.
Alle vuurstrijders openden het vuur wat vervolgens tegen de muur op botste.
Ik vloog boven de vlammen uit en ontweek zo hier en daar wat ijsstralen die op mij en Maltras werden afgevuurd.
Tot mijn grote verbazing zag ik niet alleen Juliette boven op de muur staan, maar naast haar stond Tanja in haar ijsvolk kledij.
Op het moment dat ik oogcontact met haar had, schoot haar blik ineens de andere kant op en Juliette deed precies hetzelfde.
Ik kwam een eindje verder weg op de muur neer en keek naar de plek waar Tanja en Juliette ook heen keken.
Tot mijn grote vreugde zag ik het kleine legertje van 11 tot en met 14 op de muur afstormen, gevolgd door een ijsleger waarbij een brede blauwharige man voorop liep.
Ik zag dat hij bijna Sebastian te pakken kreeg die helemaal achteraan rende.
Ik nam een snoekduik van de muur af en vloog recht op de brede man af.
Ik kwam tussen hem en Sebastian neer op de grond en vuurde vervolgens mij innerlijke kracht op hem af waardoor hij en een klein gedeelte van het leger naar achteren geblazen werd.
Vervolgens draaide ik me om en zag ik dat de eerste vuurstrijders al bovenop de muur stonden, zowel van 11 t/m 14 als van 7.
Ik vloog weer terug naar de muur en kwam terecht naar Maltras en Jersey.
Honderden ijswachters bevonden zich op en tussen de muur en probeerden hun laatste redmiddel te verdedigen.
Plotseling stonden Vera, Melodie en Liam naast me.
‘Het is je gelukt’ zei Vera hijgend.
‘Goed om je weer heel te zien Fabian’ zei Sebastian die samen met Olivia en Julias aan kwam lopen.
‘Melodie’ zei Liam ineens. ‘Je zus is ook aanwezig vandaag’.
Melodie draaide zich om en keek recht in de ogen van haar verraderlijke zus.

Reageer (1)

  • katl1

    Snel verder please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen