Foto bij W53

“Dat is het probleem net”, zei Musa zacht. “Jij niet, maar al je voorgangers ook niet, voor ze die krachten kregen.”
“Ik kan gewoon zelf niet geloven dat ik ooit iemand kwaad zou doen”, fluisterde Bloom.
“Wij ook niet”, zei Sky. “Maar het komt goed, ik weet het zeker.”
“Ik hoop het maar”, verzuchtte Bloom.
“Zullen we weer naar Red Fountain gaan?”, stelde Layla voor.
“Goed plan”, vond Riven.
“Ja, ik ben best moe”, zei Timmy.
“En we kunnen morgen nog terugkomen”, zei Tecna. Op dat moment kwamen er twee mannen naar hen toe.

“Fantastisch, dames. En heren natuurlijk.”
“Mogen we ons even voorstellen? Wij zijn de organisatoren van deze kermis. We zijn echt heel blij dat jullie er zijn.”
“Dat jullie er waren bij het vuurwerk en ook besloten te vliegen, zodat iedereen jullie kon zien was echt…”
“Iedereen heeft er vreselijk van genoten.”
“Voor ons was het ook erg bijzonder”, zei Tecna. “We hadden het helemaal niet verwacht.”
“Niet verwacht? Maar jullie zijn in alle werelden gekend, niet alleen op Zenith. Jullie zijn helden!”
“Ach…”, wuifde Musa weg.
“Nee, werkelijk! Het is traditie dat we de kermis afsluiten met een groot feest, morgenavond, en het zou ons een genoegen zijn als we dat feest aan jullie mochten opdragen.”
“Een feest?” Stella grijnsde.
“Voor ons?”, vroeg Bloom aarzelend.
“Natuurlijk! Iedereen vond het fantastisch dat jullie opstegen vandaag. We zouden jullie de dansen kunnen laten openen, of jullie kunnen misschien een vliegdemonstratie geven. Niets groots natuurlijk, gewoon, voor de fans…”
“U overvalt ons nogal”, zei Layla.
“Ja, daar willen we toch liever nog even over nadenken”, zei Sky.
“Oh, maar…”
“We laten u morgen wel iets weten”, vulde Brandon aan.
“Geef me uw mailadres, dan laten we morgenochtend wel iets weten.”
“Goed dan”, zei de man, ietwat teleurgesteld. “Dan horen we het wel.” Ze gaven hun mailadres en wensten de Winx welterusten.
“Kunnen we u misschien een slaapplaats aanbieden?”, opperde de tweede man.
“Nee dank u, dat is al geregeld”, zei Riven. De mannen namen afscheid en liepen weg.
“Zullen we weer naar school gaan?”, vroeg Timmy. Hij geeuwde.
“Goed”, zei Bloom. Iedereen ging nog wat dichter om haar heen staan en ze verdwenen weer naar Red Fountain.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen