Foto bij Season 4 Chapter 9

En hier is hoofdstukje 9!
Ik loop nog steeds voor met schrijven, hehehehehe
Ben btw allang weer over mn writers block heen :D
Enjoy
En oohja, de muur van ijs is nog toegevoegd aan de visuals

Fabian

‘Hij hield van haar’ zei Sebastian toen we met z’n allen naar de ingestorte muur staarden.
‘Ik heb het eerlijk gezegd nooit in de gaten gehad’ bekende ik eerlijk.
‘En zo zijn we in een korte tijd drie leiders verloren’ zei Maltras. ‘Dat Joey, Olivia en Julias in vrede mogen rusten’.
Het hart van district 10 was ligt aangetast door de verrassingsaanval van de ijswachters.
‘Zou ze het nog gezien hebben?’ vroeg plotseling een jonge vrouw die naar ons toe kwam gelopen waarbij ik haar vragend aan keek.
‘Olivia, zou Olivia nog gezien hebben dat haar district in opstand kwam?’
‘Ja’ antwoordde ik. ‘Vlak voordat ze stierf keek ze op naar haar vechtende district. Ze was echt ontzettend trots, dat kon je aan haar gezichtsuitdrukking zien’.
‘Vuurdistrict 10 heeft nu weer een reden om te vechten’ zei de jonge vrouw.
‘Ze hebben onze leider afgenomen en we zullen er alles aan doen om haar te wreken’.
Mijn blik schoot meteen naar Maltras en hij knipoogde.
‘We hebben alleen één probleem’ zei Liam. ‘Vuurdistrict 10 is te klein om heel ons leger voor slaapplekken te voorzien’.
‘En daarbij moeten wij hoog nodig stand van zaken op doen’ zei Maltras.
‘District 7 heeft zat slaapplekken’ zei Jersey. ‘Daarbij zijn we dan ook een stuk dichterbij de rest van de districten’.
‘Dat is wel een goed idee en daarbij ligt het district niet ver van hier’ zei Sandra.
‘Maar hoe weten we zeker dat de ijswachters 10 tot en met 14 niet weer terug innemen?’ vroeg Vera.
‘Omdat we ze dan weer terug heroveren. District 14 hebben we zelfs met z’n zessen kunnen overnemen’ zei ik. ‘Hier zijn we in ieder geval niet veilig, bij een ingestorte muur’.
‘Dan lijkt het me het verstandigst als we nu naar 7 gaan’ zei Maltras.
Iedereen stemde ermee in en vervolgens trokken we door de ingestorte muur verder naar vuurdistrict 7.

‘Ik snap het nog steeds niet’ zei Melodie onderweg. ‘Hoe komt Tanja in godsnaam aan ijskrachten?’
‘Het is mogelijk om de krachten van een element over te nemen’ zei Maltras.
‘Maar dat kan maar één ding betekenen. Tanja moet zwanger zijn van Christopher’.

Tanja

Het was voor het eerst dat ik iets van angst in de ogen zag van Christopher.
‘Hoe is het mogelijk?’ zuchtte hij. ‘Die muur was zo ondoordringbaar en er stonden veel sterke ijswachters op’.
‘We waren niet voorbereid op het leger dat zich schuilhield bovenin de bomen van vuurdistrict 7’ zei Juliette.
‘Dat had ook niemand kunnen weten’ zei ik. ‘Heel de planeet denkt dat het slechts alleen een stuk grondgebied is’.
‘En toch had het niet mogen gebeuren’ sprak Margriet ineens. ‘Is er bekend wat hun volgende acties zullen zijn?’
‘Ik vermoed dat ze zich terug zullen trekken in hun districten om vervolgens de andere districten te heroveren. En ik schat in dat ze als eerste naar vuurdistrict 8 zullen gaan’.
‘Aah, de woestijn’ zei Christopher. ‘De mensen zijn daar al hun moed verloren’.
‘Maar ook dat is een gevaarlijk district als het in handen komt van het vuurtuig’ zei Amira. ‘Mijn zuster hier heeft het verpest bij de muur, maar broertje, ik kan je verzekeren dat ze niet langs mij zullen komen’.
‘Dan zal ik met haar mee gaan’ zei Margriet.
‘Dat lijkt me een interessante combinatie’ zei Christopher. ‘Maar ik heb het volste vertrouwen in jullie’.

Reageer (2)

  • QueenOfEmerald

    Het is inderdaad het meest logisch dat ze 8 overnemen, ookal is het dan misschien een beter idee om het niet te doen, maar daar kan je over discussiëren. heb je boek 8 van de grijze jager gelezen? Dan verwijs ik naar Will voor een uitgebreidere uitleg xD

    De muur van ijs ziet er best indrukwekkend uit.xD

    9 jaar geleden
  • katl1

    SNEL VERDER!!!!!!!!!!!!!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen