Foto bij Chapter 24

Dit zijn ze als ze ouder zijn ^.^
Tell meh what ya think
David is mineee >:D
Alleen ik vind Caleb lelijker geworden :*

"Yes!" Riep ik. "Ik wist het! Ze had alleen een oppepper nodig!" Riep ik bij de goal. De camera zoomde in op Lexi die glimlachend naar de camera keek. Gelijk sprongen de tranen in mijn ogen. "Ach schatje je mist ze echt hé?" Vroeg mijn moeder met een medelijdende stem. Ik knikte "Laten we er over praten misschien voel je je dan wat beter." stelde ze voor. Ik knikte. "Je weet dat ik in Neo Japan kwam toch?" begon ik. Ze knikte "Na de wedstrijd vroeg hun coach of ik bij hun wou voetballen. Ik was dolenthousiast." vertelde ik. Ik vertelde het hele verhaal van het begin totdat ik werd weggestuurd. "Het was wel een harde tijd. Maar klopt het dat de coach je een 2e kans had gegeven?" Ik knikte "Misschien nog wel meer, maar ik begrijp het wel." "En wie staat er nu op jou plek?" "Caleb, Caleb Stonewall." zei ik zonder naar het scherm te kijken. Ik keek naar de tv. "En wie is dat?" vroeg ze. Ik grinnikte en wees naar een jongen die op mijn plek stond. "Owh hij is apart..." zei ze twijfelend. "Nee hoor hij is een schat van een jongen als je hem eenmaal kent. alleen hebben niet veel mensen dat nog niet ontdekt." zei ik zacht. "Nou vertel is over al je team genoten." "Oke dan." (Klik voor mening)

Mijn moeder knikte. Nadat de wedstrijd was afgelopen was ik maar naar bed gegaan. Ineens begon mijn telefoon te trillen. Ik nam op en had een heel gesprek met Hurley.

Ik werd wakker en pakte gelijk mijn tas. Vandaag moest ik gewoon weer naar school aangezien ik weer thuis was. Ik at mijn ontbijt snel op en rende naar school. "Welcome back Laurel!" Riep ik op het schoolplein. Iedereen keek me verbaasd aan. Johan trok me mee "Wat doe je?" Vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. "Wat is de eerste les ook al weer?" "Biologie." We liepen naar het biologie lokaal. Toen ik net het lokaal in wou lopen kwam Cynthia langs. "Pas op mislukkeling." Zei ze. Ik keek haar verbaasd aan. "Wat is er met haar?" Vroeg ik. "Gister heeft je oude coach verteld dat hij je eruit gezet had." Vertelde Johan. "Dus?" Vroeg ik afwachtend. "Het was op tv. Hij vertelde dat je steeds slechter werd en dat hij geen andere keus had." Ik keek hem verbaasd aan en pakte gelijk mijn telefoon om Lexi te bellen. "Nee Lor, eerst naar de les." Ik zuchtte en ging op mijn plek zitten naast Jessica. Ze schoof wat opzij. Wat had iedereen met mij? Ik keek vragend naar Troy en Johan. "Mevrouw Livingstone, U mag dan wel een moeilijke tijd hebben gehad." Begon de leraar. Een paar mensen begonnen te lachen. "Maar nu zit je toch echt weer op school." Ik zuchtte en schoof mijn stoel naar achter en ging languit zitten. "Als u dit niet bevalt gaat u maar weg." Zei de leraar kalm. "Oke doei." Ik liep het lokaal uit en liep naar de directeur. "Hallo mevrouw Livingstone. Heeft u geen les?" Vroeg hij. Ik knikte "Eigenlijk, maar iedereen doet heel bot tegen me zelfs de leraar." "Ja sorry ik kan er niks aan doet, ik zal je waarschijnlijk ook naar huis moeten sturen want je hebt je uniform niet aan." Zei hij. Ik keek naar mijn kleding en stond boos op en liep naar huis. Toen ik de deur open maakte pakte ik gelijk mijn telefoon. Aan 't trainen? sms-te ik. Ik pakte wat te eten. "Mam?" Riep ik. Ik kreeg geen antwoord. "Pap?" Riep ik daarna. Geen van beide was thuis. Ik ging op de bank liggen en wachtte op een bericht. Na een tijdje kreeg ik een berichtNiet meer ik grinnikte Mooi. Ik zit nog steeds thuis want op school haat iedereen me zelfs de leraar biologie en de directeur. Wat heeft coach allemaal gezegd gister? Het duurde lang voordat ik een bericht terug keek dus ik besloot maar wat te voetballen in de achtertuin. Al snel verveelde ik me helemaal. Om 3 uur kwam mijn moeder thuis. "Hoor jij niet op school te zitten?" Vroeg ze streng. "Jawel maar iedereen haat me en de directeur heeft me naar huis gestuurd." Vertelde ik. Ze knikte "Achja laten we maar een nieuwe school zoeken. Ik mocht je directeur toch niet." Ze ging op het internet zoeken. Ik zat wat tv te kijken toen ze met scholen kwam. "We hebben Raimon Jr. High en we hebbe-" "Geen Raimon." Zei ze. "Oke dan word het dus Royal Academy." Zei ze. Ik knikte langzaam. Volgens mij zaten Jude en David daar ook op school net als Joseph. "Oke dan." Zei ik. "Ik heb voor morgen een gesprek aangevraagd." Ik knikte en bedacht me opeens wat. "Mam ik wil niet weg bij Occult." "Je moet morgen toch nog naar school dus we zien wel hoe het dan loopt." Zei ze. Ik knikte en ging naar mijn kamer en legde mijn uniform alvast klaar zodat ik die niet vergat.

De volgende ochtend had ik wel mijn uniform aangetrokken. "Mam ik ga!" Riep ik. "Is goed lieverd!" Kreeg ik terug. Ik rende naar school en wachtte op Troy en Johan. "Haaaai!" Zei ik vrolijk. "Hallo." Zei Troy een beetje chagrijnig. Ik grinnikte en liep de school in. Ik werd nog steeds aangekeken maar ze waren minder irritant. Ik had me de hele dag alleen met de lessen bezig gehouden. Toen ik thuis kwam had mijn moeder net een gesprek gehad met Royal Academy. "Hoe was school?" Vroeg ze. "Gewoon normaal zoals altijd." Loog ik. "Oke nou je mocht naar Royal maar ik denk dat het makkelijker is als je op Occult blijft." Zei ze. Ik knikte hevig en plofte op de bank. "Mam, als Japan in de finale komt mag ik dan naar de wedstrijd?" "Ja tuurlijk je vader zou het ook wel leuk vinden." Zei ze positief. Ik gooide mijn handen in de lucht. "Yeeeeeeeeh!" Riep ik.


KIJK IN DE SPOILER

Bedamkt voor de reacties en abo's!
Ik weet dat dit heel slecht was maarja ik moet even wat verzinnen want ik kan natuurlijk niet een hoofdstuk overslaan.
Volgende ga ik beter mijn best doen maar ik kan niet veel doen dus ik moet de afleveringen even opnieuw kijken voor inspiratie :)

Reageer (2)

  • KorraBlaze0

    Het is geen slecht verhaal

    9 jaar geleden
  • Moonwarrior7

    HET IS NIET SLECHT!!!!!!!!!!!! JUIST FANTASTISCH!!!!!!!!!!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen