Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Praimfaya

    Dit is zo een schattig hoofdstukje, je schrijft ontzettend fijn, mooi, prachtig..
    écht één van de beste verhalen hier op Quizlet, je bent terecht genomineerd!
    En je idee over die GG-fanfic, ik sta er helemaal achter! Weet je, soms zit ik heel random in mijn zetel en mis ik Gossip Girl ontzettend! Dus moest je een story schrijven iets of wat GG- related en mét 1D, nu ja dan kan ik echt geen nee zeggen hoor. Mij mag je alvast op de hoogte houden.
    liefs x

    9 jaar geleden
  • Cliffayne

    Gossip Girl is the best! snel meer <3

    9 jaar geleden
  • Chantilly

    GG is geweldig, deze vakantie heb ik de boeken weer eens gelezen. En ik dacht eraan om GG met 5SOS te combineren. Maar als jij dat doet, ga ik dat niet meer doen. X

    9 jaar geleden
  • huglikehoran

    Ha wauw

    9 jaar geleden
  • Smexy

    AND again GEWELDIG geschreven (:
    En Harry is een beetje een oelewep want hoe dom kan je zijn om haar naam te zeggen in een interview. Dom dom dom Harry, maar okay Vicky is nu wel bekend en ik hoop zeker dat het iets meer gaat worden tussen hun.
    Oh Vicky wees niet boos op Harry, hij probeert het juiste te doen voor jou.

    EN OP JE GOSSIP GIRL IDEE...
    Gewoon doen, dat heb ik je al meer gezegd hahahaha.
    Het lijkt me serieus fantastisch om een Gossip girl verhaal te lezen op Q. en dan als cadeautje met 1D erin, helemaal top. (:

    En alsjeblieft voor de nominatie, je verdiend het met dit verhaal want het is geweldig.
    Snelverder
    x

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen