Foto bij Season 4 Chapter 12

Hoofdstukje 12 :D
Hope u like it ^^

Fabian

Toen we weer terug aankwamen bij de rest, zat vrijwel heel ons leger verveeld op het zand.
Ergens in het midden stonden Maltras, Sandra en Jersey druk te overleggen.
‘Ons leger gaat helemaal nergens heen’ zei ik terwijl ik me aansloot bij de rest.
‘Je hebt Conrad gehoord’ zei Maltras.
‘Ja, dus?’ zei ik. ‘Ons doel is om de districten terug in handen te krijgen en district 8 is gewoon bang van het ijsvolk, meer niet. Ze staan onder druk en hebben misschien zelfs wel de opdracht gekregen om ons weg te sturen’.
‘Zie je nou, dat is precies wat ik ook al zei’ zei Sandra. ‘Kom op, we vallen aan’.
‘Jersey, roep je leger bij een’ zei ik.
Jersey sprak hier en daar wat vuurstrijders aan en langzaam kwam ons leger omhoog.
‘Op goed geluk dan maar’ zei Maltras.
Ik draaide me om en liep vervolgens weer terug richting 8.
Hopelijk zou de missie gaan slagen.

Amira

In de verte konden we zowel district 8 als 5 zien liggen.
‘Vervloekt zand’ hoorde ik mijn tante naast me zeggen.
‘We zijn er bijna’ zei ik.
‘Wacht!’ riep Margriet ineens. Ik stopte en volgde haar blik en toen zag ik een groot leger van vuurstrijders zich richting vuurdistrict 8 voortbewogen.
‘Dat leger houden we niet meer tegen’ zei ik. ‘Laten we ons focussen op district 5. Het is een stuk kleiner maar veel dichter bevolkt. District 8 bestaat slechts uit een grote oase waar wat huisjes omheen staan en zo hier en daar zwerven nog wat nomaden rond. In district 5 zit een groot leger en de rijke mensen, daar moeten we ons op focussen’.
‘Dus over 8 zeg je, laat maar gaan?’ vroeg mijn tante vol ongeloof.
‘Ja Margriet, dat heb je goed gehoord’ zei ik.
‘Ik hoop dat je broer dat ook een verstandig besluit zou vinden’ mompelde ze nog, maar daar trok ik me niets van aan.

Fabian

Ons leger rende als wilde beesten over de zandvlakte richting de oase.
Ik zag dat Melodie, Vera en Liam en ook vrolijk tussen renden, maar ik had zo’n vermoeden dat ze slechts alleen wat wilde drinken voordat ze ten strijde zouden trekken.
De wachttorens van de ijswachters reageerden direct en tientallen ijswachters renden ons tegemoet.
Sommige aarzelden even toen ze ons grote aantal zagen, maar andere renden fanatiek door.
Ik zag angstige blikken op de gezichten van de mensen toen ze zagen dat wij alsnog waren gekomen om hun te bevrijden.
‘Ik had meer opgeluchte blikken verwacht van de vuurstrijders’ zei ik tegen Sandra die naast mij liep.
‘Ik ook’ zei ze. ‘Laten wij samen op zoek gaan naar Conrad, want zo te zien is onze hulp niet echt nodig bij het vechten’.
Ik knikte en samen liepen we tussen de vechtende massa door die elkaar inmiddels gevonden hadden.

Gaby

‘Ik vraag me toch echt af wat er zo dringend is’ zei ik terwijl ik meegesleurd werd door een van mijn bediende.
We zaten nu al ongeveer vijftig jaar opgesloten in mijn eigen kasteel en in die tijd was er nooit wat dringend geweest.
‘U zult het zo zien’ zei mijn bediende.
We kwamen aan in het bovenste wachttorentje van mijn kasteel en mijn bediende duwde me voor het raam.
‘Kijk naar de poorten van dit district’ zei hij.
Ik keek door mijn verrekijker naar beneden en zag twee rijk uitziende ijsdames gevolgd door een groot leger ons district binnen komen wandelen.
‘Versterking’ zei ik terwijl ik het leger bekeek.
‘Maar waarom zou het ijsvolk extra beveiliging inschakelen hier?’ vroeg mijn bediende.
Mijn blik gleed naar district 8 en toen zag ik de reden van de versterking.
‘Daar is de reden’ zei ik terwijl ik het vechtende district 8 keek. ‘De gevallen ster en vuurkoning Maltras zijn gearriveerd bij district 8 met een groot leger’.
‘Maar dan betekent’ zei mijn bediende.
‘Dat betekent dat hun volgende stap richting dit district zal zijn’ zei ik.
Ik draaide me om en keek de rest van mijn bediendes aan.
‘Zijn wij nog steeds in staat om een bericht te verzenden naar de rest van mijn district?’ vroeg ik aan hen.
‘De ijswachters weten nog niet dat wij tot die mogelijkheid beschikken, maar ik vrees dat we het slechts eenmalig kunnen doen. Daarna zullen ze onze toegang tot het district afnemen’ zei de voorste bediende.
‘Mooi, dan wil ik graag een bericht uitzenden’ zei ik. ‘Het wordt tijd dat mijn district weer in actie komt’.

Gaby is toegevoegd aan Character Bios 1
Hoe bevalt seizoen 4 jullie tot nu toe??
Ik vind het in ieder geval echt supergaaf om eraan te werken.

Reageer (2)

  • QueenOfEmerald

    Eindelijk een district dat zich klaarmaakt voor dat ze herovert wordt door de andere vuurstrijders. xD wel, dat denk ik toch xD

    9 jaar geleden
  • katl1

    Snel verder please!!!
    Die mensen van acht zijn echt flauw, het is juist in de woestijn, daar zijn ze in het voordeel!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen