Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • NicoleStyles

    Ahw... wat is ie toch schattig :9~
    En wat kun je toch Geweldig schrijven, elk hoofdstuk, elke zin en elke letter is een genot om te lezen in jouw stijl.
    Het liefst zo ik dit de hele dag lezen, naar bed gaan, opstaan en meteen weer verder lezen.
    Het is een verhaal dat onder je huid kuipt je meeneemt en nooit meer loslaat!! <3
    Stemmen?! Duh.! #5 dat is wat ik elke dag typ! (lol)
    Je verdient het 1000% en met dat talent van jou moet je echt wat gaan doen!

    Alleen er zit me een ding dwars, WAAROM moet Harry het verpesten? :((huil) Mag niet xD
    Nou ja dat was het wel hihi
    Snel verder (H)(H)

    Xxx

    9 jaar geleden
  • Cliffayne

    Ik.hou van verliefde harry xd

    9 jaar geleden
  • Praimfaya

    Wel wel wel,
    ik dacht zo'n half uurtje geleden laat ik Quizlet eens checken eens zien of onze Kaleidoscoop me in spanning houdt en geen hoofdstukje activeert of dat de lieve kant van Blair Waldorf naar boven komt. En ja hoor het was dat tweede,
    je hebt gewoon een freaking hoofdstukje gepost! me likey.

    Ik kan de reacties hier onder enkel maar gelijk geven, ik hou van deze Harry of beter gezegd ik ben verslaafd aan hem, hij is zo fascinerend. Hij wil duizend en één dingen doen maar is er té verliefd voor, heb je dat ooit al meegemaakt? Ik in ieder geval niet, hoe kan hij het nu verkloten? Ik kan echt geen enkele reden verzinnen waarmee hij alles verpest.
    Vicky, verpest deze jongen het nou echt? Please say no! haha
    ik wens echt dat je dat gewoon als grapje op de eerste pagina zette en dat ze stiekem toch lang en gelukkig leven in je vervolg! Ja want dat komt er, omdat het moet van mij !

    Ik hou gewoon weg zo van je fascinerende schrijftalent, ieder woord, iedere zin gewoon weg iedere letter kies je perfect uit. Serieus, doe er buit Quizlet ook wat mee alsjeblieft!
    Ik verwacht écht wel een boek hoor ;p

    OPROEP AAN IEDEREEN DIE REACTIES LEEST NA HET HOOFDSTUKJE:
    PLEASE STEM #5, our lovely Linsey verdient het echt!
    Trouwens, als je wil kun je mijn idiote clubje wel joinen?
    Ik kan echt zo een weirdo zijn, zoals nu, gewoonweg elke keer dat ik je hoofdstukjes lees.
    it makes me smile and talk like an idiote!
    Misschien maar goed dat het een shortstory is, ik zou niet weten in hoe een staat ik zou zijn moest je hier 100 hoofdstukken hebben!
    Grapje, ik zou er helemaal weg van zijn, geen twijfel mogelijk! Al zou ik nog een beetje gekker en enthousiaster worden

    liefs x

    9 jaar geleden
  • Smexy

    Ik weet niet waarom, maar ik hou van deze Harry! De verliefde jongen die niks durft, maar Harry kijk uit, want straks denkt ze nog dat je haar niet wilt.

    Sowieso ga ik stemmen op je, heb ik allang gedaan. Ik heb je zelf genomineerd, dus ik vindt dat ook wel logisch ;p

    En opnieuw spookt het zinnetje *Harry gaat het uiteindelijk verkloten* door mijn hoofd.
    KUT ZIN VERDWIJN..

    Snelverder. Jehoudmeveeltelanginspanning.

    x

    9 jaar geleden
  • huglikehoran

    Hij is zo lief, hahaha aw

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen