EINDELIJK!!! het spijt me vreselijk =(

Het biologie lokaal leek pas echt op een laboratorium en werd niet alleen gebruikt voor biologie. Overal stonden scheikundig materiaal uit gestald en er hing een poster van ‘Periodiek systeem der elementen’ aan de muur. De bureaus zagen ze er lang en wit uit, met in het midden 2 kleine vuurtjes en 2 kraantjes, één voor elke kant. Zo stonden er genoeg voor de leerlingen.
“Goedemiddag, klas. Ga zitten” De leerlingen ging op de ongemakkelijke hoge stoelen zitten.
“Zo als jullie al kunnen zien wordt die lokaal niet enkel gebruikt voor biologie. Scheikunde krijgen jullie donderdag van meneer Ruffalo. Goed, de gebruikelijke routine. Ik roep jou naam af, je zegt “aanwezig” of iets dergelijk en jij vertelt me wat je voor biologie voelt, of wat je er aan haat” zei meneer Pattinson. Hij haalde een papier uit zijn aktetas een begon met af lezen ( je kent het wel ). Meneer Pattinson deelde de boeken en begon aan de eerste les. Het leven van een plant.

Later…

“Het boeiende leven van de plant is niet zo boeiend” Jack geeuwde.
“Het geeft ons wel een beeld hoe de plant blijft voor bestaan” zei Britt.
“We moeten moeder natuur respecteren”
“Ik zal er aan denken als ik mij salade op eet” zei Kevin. Britt gaf hem een vernietigende blik. Het 7-tal liep de grote eetruimte binnen en gingen hun middagmaal bestellen. Elk iets anders, uitgezonder de tweeling.
“Is de post er al?” vroeg Yazmyne.
“Geen idee”
“Hey, wie weet brengen ze het via uilen, zoals in Harry Potter” zei Jack.
“Niet erg smakelijk” zei Angelique.
“Ze heeft een punt” zei Lucas.
“Ik vind het geen slecht idee” zei Sam.
“Ik ook niet. Een witte sneeuwuil is prachtig” zei Yazmyne.
“Angelique, heb je het nu gevraagd voor onze kamers?” vroeg Lucas.
“Nee, nog geen tijd voor gehad. Hebben jullie al een idee?” vroeg Angelique.
“Ik wil alles met mode hebben” zei Lucas.
“Was te voorspellen” zei Jack. Lucas keek hem kwaad aan.
“Ik wil technologisch en game-achtig” zei Yazmyne. Iedereen staarde haar aan.
“Wat? Nog nooit een meisje gezien dat games speelt?” vroeg Yazmyne.
“Euh…nee” zeiden Kevin en Jack.
“Voor alles is er een eerste keer. Ik heb een PS3 en een Xbox 360 met kinect bij. Ik heb veel games. Ik zal eens een lijst maken. Als jullie willen mogen jullie altijd eens komen gamen” zei Yazmyne. Ze bleven haar aan staren.
“Oh, kom op. Zo vreemd is het niet”
“Ok, euh…Sam, heb jij al een idee?”
“Mij maakt het niet veel uit. Ik wil wel veel muziek in de kamer zien”
“Misschien kan ik muziek noten schilderen op de muur” zei Yazmyne.
“Misschien kan jij ons allemaal helpen met schilderen. Ik wil mijn kamer helemaal in de stijl van Supernatural” zei Angelique.
“Ik ben altijd geïnspireerd geweest door de wiskunde theorie van Albert Einstein. E=MC² “ zei Lucas.
“Wij willen auto”s op onze muren” zeiden Jack en Kevin.
“Wacht even! Laat het me op schrijven” zei Yazmyne en pakte haar kladblok.
“Geef me dan even tijd op het te schetsen. Auto”s kan ik niet schilderen. Wel de logo”s. suggesties?”
“Chervorlet, Ferrari, Jaguar en Porche”
“Ok, Lucas. Naast die formule, nog suggesties? Ik kan logo”s van bekende ontwerpers schilderen” zei Yazmyne.
“Coco Chanel en Yves Saint Laurent” zei Lucas.
“Ken ik. Die hebben prachtige kleding en accessoires” zei Yazmyne.
“Nog iemand ideeën?” Britt ging er nog over na denken

Reageer (1)

  • HiIson

    I love it. Maar dat viel te verwachten.
    Snel verder!! (flower)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen