Foto bij [1] I WILL KILL MYSELF.

LauraPOV
Daar loop ik dan, in mn eentje over de straat.
Niemand om me heen. Ik zie een groepje jongens voorbij fietsen, ze laggen me nog net niet uit. Ik voel me zo onzeker. Ik ben op weg naar het bos, ik heb een hobby tekenen van bossen en landschappen, en soms ook wel een begraafplaats of iets anders levenloos. In het bos ben ik heel vaak te vinden, daar denk ik na over het leven en al zijn misselijkmakenheden. God wat kan ik het leven soms haten, soms? altijd eigenlijk. Ik ben zo niet zelfverzekerd, ik ben het tegenovergestelde. Ik haat me zelf. Om dit allemaal te verbergen, snijd ik mezelf. Niet in mn polls zoals veel mensen doen. Maar in mn ondervoet, ik weet het klinkt raar. Maar mensen zien die plek tenminste niet weetje. Ik wil niet dat mensen het zien. Ik deed het eerst nooit, alleen als er echt iets was. Maar ik ben verslaafd geworden aan mezelf snijden. Mn hele voeten zijn aan de onderkant een groot litteken. Als ik ernaar kijk, moet ik bijna kotsen van afschuw. Maarja ik ben bijna bij het bos... nu nog een mooi plekje zoeken om te zitten. Hier is het wel mooi, er hangt in dit bos een soort van mistdamp. Dat maakt het bos zo prachtig om te schilderen. Tenminste dat vind ik, normale mensen zouden dit eng vinden.
Ik begin met tekenen. Na 4uurtjes aan de tekening gezeten te hebben, kijk ik op mn horloge. Woow, zit ik hier al zo lang. Het leek net of er pas een uurtje voorbij is gegaan. Ik sta op en pak mn spullen in. Het is buiten ondertussen al pikken donker. het is al 7uur. En het is winter. Dat is mn lievelings seizoen. Ik weet niet waarom, maar het is zo snel donker en laat licht. Ik hou van donker. Ik loop naar huis. ''LAURA! Waar ben je geweest, je moest half 7 thuis zijn.' zegt mn pleegmoeder streng. ''Ach mens, laat mij ook een keer mijn gang gaan.' Ik word gek, ik wil mijn eigen moeder. Ik pink een klein traantje uit mn ooghoeken weg. ''Sorry petra(pleegmoeder), ik wilde niet zo bot reageren, het spijt me' ''EN DAT IS JE GERADEN OOK!' schreeuwt ze met een boos gezicht uit. ''Naar boven naar je bed nu meteen, voor jou geen eten jonge dame'' Ik haat deze kut wereld. I WILL KILL MYSELF. Ik ren naar de badkamer en pak een mesje, snijd mezelf in mn voet. en knijp het dicht. Dat doet pijn, zeg ik in mezelf. Dan poets ik snel mijn tanden en kleed me om. In mn bed voel ik mn voet kloppen. Dat voelt goed. Laat ik nu maar gaan slapen, morgen ga ik 3uur vroeger op, om nog even naar het bos te gaan. Alleen om na te denken.

Reageer (3)

  • Kaasvarken

    Goed? Ik zou trouwens het woord voetzool gebruiken ipv ondervoet.
    Echt een coole chick, die Laura.

    1 decennium geleden
  • Flux

    Verder (Y)

    1 decennium geleden
  • lovemovement

    Snel verderr
    dit verhaal is gooed ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen