Foto bij Chapter 74. Grace

^ De aanleiding van dit en het vorige hoofdstukje. Ik had Amerikaanse pannenkoeken gebakken en ze waren jammie! Bu zijn ze helaas op.
Bedankt voor jullie lieve reacties. Vanmorgen toen ik het hoofdstuk had geactiveerd had ik letterlijk binnen wee minuten drie reacties. Thank you so much! Ook voor de haat van Michael en Grace.
Maar geloof me, het is belangrijk voor het verhaal. En sorry voor de opvulstukjes, maar ze zijn nodig omdat ik de relaties van de karakters moet introduceren en natuurlijk leuke momentjes met Louis en Grace wil hebben.
En nu ga ik slapen, want ik ben moe!
Love you all en welterusten!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Chyna2001

    xD xD
    Ocharme Lou!!!!!

    Snel verder PLEASE!

    9 jaar geleden
  • _Sinister_

    haha!

    Lou, als ze je allemaal niet vertrouwen, behalve Grace, dan zegt het iets over je kookkunsten!

    super goed stuk, snel verder!

    9 jaar geleden
  • MyLittleSecret

    Haha, Louis weer met zijn kookkunsten. Sarcams.
    Ze lijken nu al op een stel! En ze zijn nog niet eens samen! Ik hoop wel snel ;).
    Snel verder!
    x

    9 jaar geleden
  • Louisgirl

    Haha, ja Lou. Dat ben je wel!!
    En hmm die pNnenkoeken zien er lekker uit! Stop met de pannenkoeken! Vijf over twaalf is niet beter dan kwart voor acht!!! Grrr.
    En wat zijn ze weer aardig voor elkaar.
    I dont trust you Michael!
    Vage reactie. Negeer me maar. Er komt niets bruikbaars meer uit. Ik moet ook maar gaan slapen.
    Snel verder alsjeblieft!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen