Foto bij O83.

Audrey point of view
We stonden beide al snel bij de eettafel. Ik hoorde de stemmen van de andere jongens achter mij. ‘Wat is er gebeurd?’ Daarna kwam de vraag. ‘Is er iets gebeurt tussen jullie?’ Ik wist dat die vraag van Bill uit kwam. Ik draaide mij om en ik hoorde abrupt ‘Nee.’ uit Tom zijn mond komen. ‘Maar als je dat zo graag wilt, dan kan dat gebeuren.’ Ik zag het boze en nog verbaasde gezicht van Bill voor mij. ‘Ja, Bill. Jij hebt toch een vriendin? Dan zeur ik toch ook niet als je haar zoent?’ Hij knikte. Tom sloeg zijn arm om mij heen en gaf mij een kus, op mijn wang. Glimlachend keek ik hem aan. Ik hield van mijn beste vriend. Ik hield van hem op een andere manier als dat ik van Bill hield, ik hou van hem als een vriend.

Volgende dag ~

Vandaag ging het gebeuren, ik ging Bill zijn nieuwe vriendin ontmoeten, ik had er zin in. ‘Hoe ziet ze er uit?’ Hij reageerde er niet echt op. Twijfelend keek hij om zich heen, alsof er iets belangrijks aan de hand was. Het zal wel komen omdat hij zijn nieuwe vriendin laat zien aan zijn broer of is het toch iets anders? Ik snap op dit moment minder van hem dan dat ik dat ooit gedaan heb.

Reageer (1)

  • Iskuane

    Volgens mij lijkt ze sprekend op Audrey... of heb ik het mis?

    Goed dat ze Tom heeft als haar beste vriend!

    Ga je snel weer verder?(flower)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen