Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Smexy

    NOOOOOOOOOOOOO,
    Ik vindt je nu even niet aardig Harry en ik wil je echt even een paar klappen geven.
    EN YES, je hebt voor een vervolg gekozen. I love you!

    1. Uh, pff dat is moeilijk, want ja ik ben best wel benieuwd hoe Harry op dat moment is, maar ook hoe Vicky's leven is, want zo leren we haar beter kennen. Ik denk dat ik toch voor Vicky kies omdat we nog niet heel veel van haar leven af weten.
    2. Ik vindt dat je dat zelf moet beslissen, jij weet wat er beter in het verhaal past. Een 16+ stukje is altijd leuk, maar het hoeft niet perse.
    3. Ja hoor, die stukjes mogen er altijd in voorkomen.
    4. Wat jij er beter in vindt passen. Heb je liever dat ze elke jaren niet zien of is het maar enkele maanden. Het is jou verhaal dus jou keuze. Zoals ik al zei, jij weet wat er het beste in het verhaal past.

    Ik ben trouwens ontzettend blij met een nieuwe stukje, al kan ik Harry nu even niet uitstaan, maar dat gaat hopelijk wel weer over.
    Snelverdergirl.
    x

    9 jaar geleden
  • AllDayDreams

    1. Een Harry pov is wat origineler en aangezien je dat ook hier doet, zal dat denk ik ook fijner lezen zijn
    2. 16+ is een keuze die ik helemaal aan jou overlaat. Past het in het verhaal of niet?
    3. 1D momentjes zijn altijd leuk! (Dat betekend dan eigenlijk wel dat het een Harry pov is...)
    4. Ook hierbij geldt hetzelfde als bij punt 2. Wat past het best in het verhaal?

    BTW: It's an awesome story!!!
    xxx

    9 jaar geleden
  • Praimfaya

    Dit stukje is echt weer fantastisch geschreven, jij die de juiste woordkeuzes maakt en die Ed laat voorkomen
    enkel is Harry ongelooflik achterlijk in dit hoofdstukje, ik begrijp hem ergens wel; zulke geheimpjes zijn fijn,
    zeker nu hij haar helemaal voor zich heeft. Ik weet nog toen 1D mijn kleine geheimpje was, ik genoot daar echt van!
    Maar in de situatie waar zij zich in bevonden heeft hij dom gehandeld, hij had moeten laten zien aan Vicky hoe verliefd hij is. Hij had het verdomme door heel de discotheek moeten roepen!

    Ik hou van Maroon 5, waarom nam je mij niet mee? - lol, grapje ofcourse!

    Oh, QFIUJGKDGFGOFIGJFGIJDKFBDUJDNUISJKGDGHD}OGI er komt een vervolg, dat staat vast wohoo whoo. Eerlijk gezegd ben ik eerder de persoon die van ijlen houdt en teksten maar special voor jou, ga ik in puntjes antwoorden, kaleidoscoop; voel je vereerderd!
    1. Ik hou ontzettend veel van deze Harry POV, het is echt perfect! Maar misschien dathet vervolg in Vicky's POV mag? kwestie van haar wat beter te leren kennen ^^
    2. 16+ mag opzich, maar het is nu niet echt een must in mijn ogen. Hoe dit verhaal ging/gaat, is ook goed voor mij!
    3. ik vind de jongens samen geweldig en jij schrijft hun momentjes fantastisch, dus jep die momentjes Mogen er van mij vaker zijn!
    4. Zolang er een vervolg komt ben ik al blij, ,dus hoe jij het het liefst hebt ^^

    EN GA NU MAAR SLAPEN MET JE SLAAP TE KORT! <3

    9 jaar geleden
  • Chasing1D

    N'awwwh :c

    Okay so.. Ik vind het vanuit Harry wel leuk, origineel.. eens vanuit de jongen zijn standpunt. :3
    16+ of niet.. Wat jij het meest comfortabel bij voelt en of het in de verhaallijn past ofcourse.. 1D momentjes mogen wel.. Ik vond de verhouding in dit verhaal tot nu toe eigenlijk super (:
    Tijdsprong.. Hangt ervan af hé (;
    Wow ik doe echt moeilijk, zo vaag en onduidelijk haha.
    Prachtig hoofdstuk, like always.
    x

    9 jaar geleden
  • NicoleStyles

    ~Omg dit is nog steeds zo goed~!
    haha Maroon 5 wilde ik ook gaan, helaas zingt hij nogal slecht live dus spaar ik alvast voor pinkpop XD
    Jaaaa vervolg (hoera) (yeah)

    1. Harry's pov en soms vicky
    2. 16+ is altijd wel leuk ;)
    3. jaa meer 1D momenten (H)
    4. kleine of grote tijdsprong, maakt me niks uit. Ben al blij dat er een vervolg komt (flower)

    Xxx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen