2 nieuwe delen ^^

Sofya POV

Hij opende de deur met zijn sleutels. Ik liep acher hem naar binnen. 'MAM! Ik ben thuis' schreeuwde hij door het huis. Zijn moeder kwam aanlopen. 'Hallo..' ze stopte even en keek naar mij. 'Mam dit is Sofya, uit mijn klas' Zijn moeder stak een hand naar me uit en zei 'Leuk je te ontmoeten. Ik ben Patty, moeder van Justin' 'Ja' andwoorde ik kort. 'Mam wij gaan naar boven huiswerk maken' 'Ja, is goed, Willen jullie nog wat drinken?' 'Ja, is goed, wil je het dan brengen mam?' 'Ja, ja gaan jullie maar.' zei zijn moeder en ging richting de keuken. 'Kom je?' 'Ja, ik kom' en we liepen naar zijn kamer. Zijn kamer was niet zo groot als ik verwacht had. Hij had gewoon een standaard bed, burea en kast. En in zijn kamer hingen allemaal poster van auto's en van voetballers. Hij plofte neer op zijn bed. Hij gebaarde dat ik naast hem kon zitten, dus ik ging naast hem zitten. 'Wat vind je van mijn kamer?' vroeg hij. 'Leuk' andwoorde ik kort. 'Had je groter verwacht?' 'Umm. Eerlijk gezecht wel' 'Tja. Ik ben ook nog steeds gewoon een normale jongen hoor' 'Dat weet ik' Eigenlijk wist ik helemaal niet zo veel van hem. Ookal was ie beroemd. 'Nou, zullen we met ons huiswerk beginnen?' vroeg hij uiteindelijk. 'Ja, is goed' en toen begonnen we met ons bergen huiswerk. En toen kwam de moeder van Justin binnen en legde 2 glazen drinken neer. 'Dankjewel mam' zei Justin en we gingen door met ons huiswerk. Na ongeveer 2 uur waren we eindelijk klaar. 'Eindelijk!' zei hij toen we het af hadden. Het was al kwart voor vijf. 'Ik denk dat ik nu naar huis ga. Het is best wel laat' zei ik terwijl ik mijn boeken in mijn tad deed. 'Nee, joh. We gaan nog een film kijken, en je blijft toch wel eten? En ik laat je niet gaan hoor' 'Oh nee?' vroeg ik sarcastisch. 'Nope' en samen liepen we lachend naar beneden. 'Hee jongens. Hebben jullie het af?' vroeg de moeder van Justin. 'Jep' zei Justin vrolijk. 'Goedzo. Ik heb pizza besteld. Um Sofya je blijft wel eten hé?' vroeg ze aan mij. 'Ja, als het mag' zei ik een beetje verlegen. 'Tuurlijk meisje. Altijd.' zei de moeder van Justin en al gauw ging de bel van de deur. 'Ik doe wel open' zei Justin en sprintte naar de deur. 'Alsjeblieft' hoorde ik de pizzabezorger zeggen en hij gaf de pizza's aan Justin. ' dat is dat 20 dollar' zei de man en Justin's moeder pakte al wat geld en liep naar de deur en gaf het aan de man. Ik hoorde de deur dichtslaan. 'MMM dat wordt smullen!' zei Justin en maakte het karton dat er omheen zat open. 'Leg het maar op tafel Justin, ik haal wel wat borden en wat te drinken. Ga jij ook maar aan tafel zitten Sofya' en ik ging aan tafel zitten. Toen kwam de moeder van Justin binnen en legde 3 borden en 3 glazen neer. En toen verdween ze weer naar de keuken. En even later kwam ze met wat drinken. 'Wat willen jullie drinken?' vroeg ze. 'Doe mij maar cola' zei Justin en begon met eten. 'Ja, mij ook' zei ik en ze schenke voor ons alletwee in. 'Jij hebt honger' zei de moeder van Justin tegen Justin. Haha. Het was best een grappig gezicht hoe hij zat te eten. Ik pakte ook een stukje en begon te eten.
MMM. De pizza's waren inderdaad lekker.
En toen gingen we naar de woonkamer toe om een film uit te kiezen. 'Welke film gaan we kijken?' vroeg ik en hij glimlachte flauw.

Reageer (1)

  • Mayfly

    Echt superleuk jouw verhaal !
    Ben net begonnen, maar vind 'm superleuk :D

    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen