Foto bij Chapter 76. Grace

Zn haar liep uit xD.
Ik vind het wel echt een hele mooie foto.
En bedankt voor jullie meningen. Ik heb besloten ze er wel in te houden. Sorry voor degene die het liever niet hebben. Maar anders mis ik een deel van het verhaal en slaat de titel eigenlijk alleen nog maar op het einde.
Nu even een paar vulhoofdstukjes, maar ik weet wat er hierna allemaal gaat komen en volgens mij gaat het nu snel. Dus ik schat nog zo'n dertig hoofdstukjes. Misschien veertig. :)
Love you!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Louisgirl

    Wat? Nog maar 30/40(standaard reactie xD). Dat mag niet! Ik wil gewoon datdit verhaal door en door blijft gaan. Want hoe moet ik leven zonde dit verhaal? Juist ja. Niet!
    Nooooo help me!!!
    Snel verder alsjeblieft. Maar zorg gewoon dat ik verder kan lezen en dat et niet stopt en aaaah!
    Ps. I Love Hunter Hayes!

    9 jaar geleden
  • MyLittleSecret

    Wow wow wow, 30/40?! Das best veel ;)
    Snel verder! (of langzaam dan kunnen we langer genieten van het verhaal.. :})
    x

    9 jaar geleden
  • Chyna2001

    30/40?!?!?! OH. MY. GOD.

    Ga je dan ook snel verder??

    9 jaar geleden
  • Incalescent

    Wow haha als er nog zo'n 30/40 hoofdstukjes komen gaat het al best hard dan :o stiekem hoop ik er natuurlijk op meer maar we zijn er nog niet :)
    snel verder xx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen