Foto bij Season 4 Chapter 16

En we zijn bij het magische getal 16. Voor t eerst een seizoen die over de 15 chapters gaat haha.
Enjoy!

Komend weekend Supernova weekend :)
Met vrijdag Chapter 17, Zaterdag Chapter 18 en Zondag Chapter 19.

Tanja

‘DIT KUNNEN JULLIE NIET MENEN’ schreeuwde Christopher terwijl hij een grote ijswolk op Margriet en Amira af schoot.
Margriet creëerde een muur van ijs zodat de ijswolk hen niet zou raken.
‘Weet je wat, zoek jij het effe lekker uit’ zei Margriet. ‘Chelsy, Cheddar, wij keren vandaag nog terug richting het zuiden’.
Margriet keek nog één keer woedend naar Christopher en stapte daarna de zaal uit, gevolgd door Cheddar en Chelsy.
‘Je onderschat hun krachten’ zei Amira. ‘Je stuurt ons steeds op pad met een veel te klein leger. Vind je het gek dat ze de districten één voor één kunnen overnemen’.
Ik zag dat Christopher zijn ogen tot spleetjes kneep en liep rustig richting Amira.
‘Jij beloofde mij dat je ze ervan zou weerhouden om 5 en 8 over te nemen’ zei hij naar mijn mening té rustig.
‘Jij maakte je eigen zus Juliette nog belachelijk omdat zij ervoor had gezorgd dat de muur van ijs instortte. JIJ HEBT MIJN VERTROUWEN BESCHADIGD’ schreeuwde mijn man nu en hij gaf zijn bloed eigen zus een rake klap in haar gezicht.
‘Best’ zei Amira. ‘Ik vertrek samen met Margriet naar het zuiden. Ik doe echt helemaal niets meer in opdracht van jou!’
‘IK BEN JOUW KONING’ riep Christopher terwijl Amira de zaal uit liep.
‘Nee jij bent mijn broer en een broer slaat zijn zus niet’ riep Amira en ze verdwijn uit ons zicht.
Christopher zuchtte diep en plofte in zijn stoel naast me.
‘Had ik maar een familie die net zo loyaal was als jij’ zei hij terwijl hij mij aankeek.
‘Tja, dat is element-loze strijders mentaliteit’ zei ik lachend.
‘Het ijsvolk is een zooitje op dit moment’ zuchtte hij. ‘En dit koninklijk paleis is het hoofdkantoor ervan’.
‘Maar wij zijn er nog steeds voor je’ zei Juliette. ‘Amira trekt wel bij. En wat dan nog dat ze naar het zuiden gaat. De vuurstrijders trekken steeds meer naar het zuiden toe, misschien is het wel gunstig dat er meer sterke strijders daar nu heen gaan’.
‘Dat lijkt mij inderdaad zo’ zei Johno.
‘Ik heb een idee!’ zei ik ineens terwijl ik omhoog sprong.
‘Vertel, mijn liefste’ zei Christopher.
‘Jij wilt meer sterkere strijders in het zuiden toch?’ vroeg ik. ‘En jij wilt meer indruk maken op de vuurstrijders’.
‘Klopt beide’ zei Christopher.
‘Normaals, neem Cornelius City over’ zei ik blij. ‘Het zit daar boordevol sterke strijders en het is nog nooit overgenomen’.
‘Die stad is zoals je al zegt nog nooit overgenomen of aangevallen’ zei Christopher. ‘Je bent een dwaze koning als je een leger daar hun stuurt’.
‘Maar je kunt de muren van de stad wel beschadigen’ zei Juliette. ‘Overnemen hoeft ook niet, maar met de muren beschadigen maak je wel indruk op zowel Cornelius’ City, als op de vuurstrijders. Cornelius zal nooit een aanval doen op het ijsvolk omdat hij zolang als hij leeft neutraal wilt blijven.
Tegelijkertijd stuur je ijswachters de element-loze steden in om ze over te halen voor je te vechten’.
Christopher dacht diep na en ik gaf een knipoog aan Juliette. Ik was blij dat ze mee probeerde om Christopher weer energie te geven.
‘Dit plan kan best is gaan werken’ zei hij uiteindelijk.
‘Natuurlijk gaat het werken’ zei ik. ‘Het is verzonnen door jouw beeldschone, intelligente vrouw en je wonderschone zus’.
‘Ik stem ook voor’ zeiden Johno en Rogier in koor.
‘Dan heb ik vertrouwen in jullie’ zei Christopher. ‘Maak een groot leger klaar Rogier. We zullen Cornelius’ City is flink beschadigen. Tenslotte zullen ze nooit terug aanvallen, want dat is de stad niet meer neutraal’.

Fabian

‘Weet je zeker dat je jezelf weer 100% voelt?’ vroeg Sebastian bezorgd.
‘Absoluut’ antwoordde ik.
‘Wanneer komen jullie terug?’ vroeg Sandra.
‘We hebben eigenlijk geen idee’ zei Vera. ‘Alle strijders sturen we richting district 5 waar jullie ze moeten trainen. Wanneer we alle element-loze dorpen hebben gehad, keren we weer terug. Ik schat dat we een dag of 3 weg blijven’.
‘Ik heb toch besloten om in district 5 te blijven zodat ik de element-loze strijders mee kan trainen’ zei Sebastian. ‘Ik vertrouw jouw bescherming helemaal aan Vera, Liam en Melodie toe. Liam en Vera hebben jou tenslotte ook beschermd tegen de Bokkenrijders’.
‘Dank je Sebastian’ zei Liam.
‘Het gaat jullie goed’ zei Maltras. ‘Ondertussen zorgen wij ervoor dat we district 6 overnemen’.
‘Neem deze drie paarden mee’ zei Gaby die met haar bediende aan kwam lopen met paarden. ‘Zo zullen jullie sneller kunnen reizen’.
‘Uitstekend’ zei ik.
‘Ik nam aan dat jij geen paard hoefde’ zei Gaby.
‘Dat klopt, ik vlieg wel’ zei ik.
‘Mooi, dan wens ik jullie heel veel succes’.
Ik keek nog één keer achterom en vloog de lucht in terwijl Liam, Vera en Melodie op hun paard sprongen en ik galop onder mij reden, richting de element-loze steden.

Reageer (2)

  • QueenOfEmerald

    Eigelijk hoop ik dat Cornelius' City hen terug aanvalt als ze dat doen, maar dat is waarschijnlijk valse hoop.

    9 jaar geleden
  • katl1

    Spannend. Snel verder!!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen