Foto bij O20

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de steun en lieve reacties (H)

K wil jullie eigenlijk mededelen dat dit verhaal niet heel lang duurt :(
Maar anders word het ook te langdradig :/
EN
1) ontzettend veel sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen.
Het komt (en nou komt de uitleg :$) doordat ik geschorst werd omdat ik helemaal flipte tegen een docent (die vet extreem dik is en moeite heeft met lopen) en ik werd gewoon zo boos op haar dat ik naar haar ging schreeuwen enzo en toen riep ik dingen die ik beter niet kan herhalen (Sorry maar normaal ben ik niet zo en is het woord waarmee ik scheld Kutjebef) maar echt ugh en toen werd ik dus geschorst en toen zei me moeder:'Je mag de aankomende weekenden en als je aan het leren bent of huiswerk aan het maken bent niet meer op je mobiel en (nog een hele was lijst van straffen)' Maar het goede nieuws is me vader weet het nogsteeds niet :D (anders zo ik echt het witte licht zien zo boos zou ie worden)
2) Aangezien ik alles op mijn mobiel typ had ik dus niet echt kans om te schrijven.
3) Ik voel me er erg kut onder dat ik zolang niets van me heb laten horen.
4) Straf is opgeheven lang genoeg geleed.
5) Ik voel me nogsteeds down en we zijn naar de dokter geweest enzo en hij kon er niks uithalen enzo dus ik heb iets Psychisch in mijn hooft *draait met ogen* dus ik moet er veel over praten
Nou nu zijn jullie bij Keep It Up With Lois :)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Monks

    Nicky moet oprotten hoor.,,

    9 jaar geleden
  • ccalum

    KUT NICKY JE MOET VERDWIJNEN

    9 jaar geleden
  • LynnieTomlinson

    Super stuk mop x

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen