Foto bij W58

De muziek startte en de Winx liepen de zaal in. Meteen klonk er gejuich van alle kanten. Aan de muren hingen hun namen, foto’s van hen en hun logo. Ze hadden er zelfs een foto bij gehangen van Bloom en Sky op hun huwelijk.
“Dit is zo raar”, mompelde Bloom, terwijl ze met Sky danste.
“Geniet er gewoon van, Bloom”, zei Sky met een glimlach. “Gewoon dansen, niet nadenken.” Bloom glimlachte en langzaam dansten ze meer naar de anderen toe. Niet veel later waren er twee cirkels gevormd. Mannen aan de binnenkant en dames in de buitenste ring. Even dansten ze zo tegenover elkaar tussen de anderen. Ze dansten per twee tegenover elkaar waarna de cirkels verschoven en alle meisjes tegenover iedere jongen kwam te staan, voor ze weer bij hun eigen partner waren. Nog even dansten ze met hun lief, zonder van plaats te veranderen, voor de muziek stopte. Samen vormden ze één grote cirkel, hand in hand, afwisselen een meisje en jongen, ze maakten een buiging en liepen daarna met z’n allen naar de kleine lounge.

“Nou, best een leuk feestje”, zei Stella, toen ze na nog een dans met Brandon weer in haar zeteltje neer plofte.
“En hier is het lekker gezellig”, zei Layla met een glimlach.
“Inderdaad”, moest Bloom toegeven. Ze zat vlak naast Faragonda.
“Een feestje speciaal voor jullie, dat kom je niet overal tegen”, zei die.
“Nee, behalve op Alfea als we weer eens de held uitgehangen hebben”, grijnsde Musa. Iedereen schoot in de lach.
“Wat is er zo grappig?” Timmy kwam de lounge in.
“Hé, waar is Tecna?”, vroeg Helia meteen.
“Die kwam iemand tegen die ze kent, een vriendin van vroeger. We zijn op Zenith hé.”
“Ach, zo.”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen