Foto bij Lieve 15.

:O

Ik vraag toch alleen wat, zo raar is dat toch niet zei Dennis geiriteerd. Nina zuchte, ze heeft nu haar echte moeder gevonden dus waarom kan ze daar dan niet gaan wonen? vroeg ze. Lieve keek naar haar handen. Nou zei ze, hebben jullie gevraagt wat Femke zelf wilt. Lars schudde zijn hoofd. Maar Femke kan ons nu nooit meer als haar echte ouders zien, dat ben jij en niet wij. Lieve schudde haar hoofd. Ik heb niet voor haar gezorgd al die tijd. Dat deden jullie en daar ben ik jullie super dankbaar voor. Lieve glimlachte. Nina trok haar schouders op. Femke kwam de trap af, ik ben klaar we kunnen gaan zei ze.Lieve en Dennis liepen voor haar uit naar de auto. Lieve hielp Femke de auto in. Ze hadden Femkes tassen achter in gelegd. Lieve stapte ook in de auto en ze reden weg. Ze draaide zich om. Je hebt ook nog 2 half zusjes Merel en Iris heten ze zei ze. OOw zei Femke hoe oud zijn ze. 11 en 7 antwoorde dennis. Ben jij hun vader vroeg Femke weer. Dennis schudde zijn hoofd. Toen was iedereen stil. Lieve zuchte. De vader van de kinderen wou maar een kind en toen ik zei dat ik weer zwanger was zei hij dat hij wou scheiden, of wel moest ik het kind weg halen zei Lieve. Femke trok haar ogen groot open. Jij hebt dus niet zo een makkelijk leven. Lieve schudde haar hoofd, maar nu heb ik dennis en die steunt me met alles. Dennis lachte. Opeens schrok Lieve op. Merel en Iris weten nog niet eens van Femke af zei ze op eens. wat riep Femke uit. Lieve slikte, ik had ze nog niks gezegt omdat je eerst niks met mij te maken wou hebben. En dan zouden ze alleen maar onnodig hoop krijgen. En toen je belde zijn we meteen naar jou toe gekomen zei lieve. Femke zuchte. Ga dan eerst zonder mij naar binnen en vertel het hun. Dan kom ik wel als jullie mij roepen. Lieve knikte.
Ze kwamen aan bij oma bollen. Dennis en Lieve liepen naar binnen. Heey mama en Dennis jullie zijn thuis, riep Iris. Merel kwam meteen van de keuken de woonkamer in gerend. Hallo kleine prinsesjes. Mama heeft een verrasing voor jullie zei lieve. Iris keek Lieve met grote ogen aan. Ga maar eens op de bank zitten dan zal ik het vertellen zei Lieve. Iris en Merel deden meteen wat hun moeder zei. Lieve ging ook op een stoel zitten. Jullie hebben nog een oudere zus. Ze zit in de auto te wachten zei ze. Merel spromg op. Een oudere zus riep ze uit. Hoe heet ze? Dennis lachte ze Femke, zei Lieve en ze komt bij ons wonen zei ze nog. Iris sprong nu ook op, dan heb ik 2 zussen.
Dennis liep naar de deur om Femke te gaan halen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen