Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Tomlinsbear

    Damn, waarom schrijf je toch zo ongelooflijk goed...

    7 jaar geleden
  • Quiniall

    Deze story heeft me echt goed gedaan. Je hebt echt talent. asjeblieft doe er wat mee.

    9 jaar geleden
  • Praimfaya

    Ik bekijk dit verhaal nog steeds als één van mijn favoriete films
    en ik hoop nog stees op een happy ending, gewoon omdat hopen mag.
    Ik vind dit weer fantastisch geschreven, serieus ik kan janken om de situatie maar ook om je schrijftalent!
    Je hebt echt ontzettend veel talent, mag die award winnen ja!

    Ik popel al voor dat vervolg, maar eerst ben ik benieuwd hoe deze shit als de titanic ten onder gaat.
    wil je het wel niet te pijnlijk maken? haha

    9 jaar geleden
  • Smexy

    Ik heb zin om te janken, dank je wel!!!
    Ik wist eigenlijk al dat dit zou gaan gebeuren, maar toch heb ik zin om te janken.
    Harry en Vicky zijn zo leuk en schattig samen, maar helaas gaat niet alles goed. Net zoals in het echte leven, iedereen heeft ruzie en ja het loopt nou eenmaal mis.
    Ik snap ze ook allebei, Vicky heeft ook een paar verkeerde dingen gezegd terwijl ze dronken is, maar ook Harry zegt de verkeerde dingen, waardoor de ruzie erger wordt.
    Ga snel verder, want ik kan niet wachten op deel 2
    x

    9 jaar geleden
  • DareToBelieve

    ik wil deel 2!!
    Haha

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen