Dit verhaal is door naar de finale voor het beste verhaal van Quizlet!!
Ik wil jullie ontzettend bedanken voor het stemmen! (:

Ik ben heel blij dat jullie dit zo'n geweldig verhaal vinden. Helaas moet ik bekennen dat het nog maar een paar hoofdstukjes telt. Ik ben wel van plan om een 'vervolg' te schrijven, echter speelt het gros van deze personages daar geen rol in - van Alyssae en Thorin ga ik sowieso afscheid nemen.
Dus ja, ergens gaat het binnenkort wel ophouden, al vind ik het vreselijk om met hen te stoppen. Maar ja, all good things come to an end...

Geniet in elk geval nog even van dit hoofdstukje. (:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Grindelwald

    Yay!! (heart2)
    Toch zegt mijn brein dat het nog niet afgelopen kán zijn, maar daar zal het wel weer naast zitten. s:

    9 jaar geleden
  • LynnBlack

    Wow wait nee nee dit verhaal kan gewoon niet ten einde lopen it goes on and on on and yea it goes on and on and ond YEAH! Hahahhaha pleaseeee??

    9 jaar geleden
  • Kauwgomjunky

    super snel verder Xx

    9 jaar geleden
  • Vega

    Waar gaat het dan precies over als het niet over Alyssea en Thorin gaat?

    Zelfs zonder te weten waar het over gaat al besloten het te lezen

    9 jaar geleden
  • Thangurel

    Misschien iets over het ingewikkelde leven van Niamh, of een Dwiorwen, of Kiliël, of... uh...
    Geen idee, maar ik denk inderdaad dat je moet stoppen met Thorin en Alyssae. Dit is een geweldig verhaal, maar stof raakt op, zoiets blijft - hoe goed het ook is - na een tijdje niet heel interessant meer. Bovendien, als je nu een mooi einde kan maken, waarom zou je daar dan weer iets aan vastknopen?


    Oh mijn god, ik verzon Dwiorwen, en zag toen pas dat het al eerder gebruikt was :')
    Een perfecte reden om het serieus te overwegen

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen