Ik vind het echt erg, ik heb al een week niet geschreven..... Maar ik heb een goede reden, SCHOOL. Ik maak echt lange dagen op school (soms half negen thuis) en dan ben ik doodop. Maar in de bus en trein heb ik tijd genoeg om na te denken over het verhaal. Trouwens, ik heb op school ook het vak verhalen vertellen :) Misschien dat mijn verhaal er nog door verbeterd.... Maar in iedergeval, veel leesplezier.

Trouwens, nog iets, ik schrijf dit op mijn nieuwe laptop!! Nooit meer het excuus dat de computer bezet was!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Alohomora_X

    Net pas alle deeltjes teruggelezen... Maar ze zijn super leuk!!!
    Snel verder, alsjeblieft :)
    En ja, ik heb een nieuwe naam, veel leuker!!!

    9 jaar geleden
  • Kauwgomjunky

    super snel verder Xx

    9 jaar geleden
  • Justlovee

    O, en Snape wil niet dat Rowena weet dat hij haar geholpen heeft, want als Voldie denkt dat Snape weet wat Rowena allemaal heeft ontdekt en dat hij er achter is gekomen wat haar opdracht is, dan denk ik dat hij dat misschien niet kan waarderen. Voldie dus... Denk ik...

    9 jaar geleden
  • Justlovee

    Klinkt goed wat Oculus zegt, ik denk dat Rowena het moet zijn. Ik zou niet weten wie anders...

    9 jaar geleden
  • Bloodstreams

    Iemand met vier afdelingen...ik denk niet dat zij het is, maar aan de andere kant
    Grifdoendor: vrienden met Fred en ze heeft moed
    Ravenklauw: ze heet. Rowena en ze is slim
    Slytherin: dat spreekt voor zich
    Hufflepuf: ze kan heel aardig doen en ze heeft doorzettingsvermogen
    Maar het kan ook iemand anders zijn

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen