Foto bij Hoofdstuk 7 ~ O1

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • _ephemeral_

    Weet je, je schrijft ook een beetje zoals Jennifer E. Smith. ikzelf heb AL haar boeken gelezen. Terwijl ik dit lees moest ik aan haar denken ;) groot compliment hoor! Hoe dan ook: geweldig verhaal. je bent een groot talent en het zou een eer zijn om jou te mogen ontmoeten.

    9 jaar geleden
  • Inviolable

    Wat fijn te horen dat je er uit het ziekenhuis bent! Hopelijk sterk je snel wat aan (: !

    Wel weer een leuk deel :3!

    9 jaar geleden
  • QueenOfEmerald

    Ik vind je verhaal echt goed, normaalgezien lees ik enkel fantasy/avontuur verhalen en niet zoals deze eerder een romantiek/drama verhaal, dus dat wil zeggen dat je geweldig kan schrijven.
    Veel sterkte en schrijf snel verder!

    9 jaar geleden
  • Baudelaire

    Lieve leuke Nina,

    dit hoofdstuk is weer heel erg fijn. Ik ben echt heel erg benieuwd naar Ellie en hoop dat zij Gabriel een beetje kan temmen (temeer omdat ik Jess zo veel liever koppel aan Charlie of Ryan).

    Natuurlijk steun ik je! Laat je me snel weten hoe het met je gaat?

    x

    9 jaar geleden
  • weirdsister

    Ik ben stiekem echt heel erg blij dat je weer schrijft, ik kon echt niet wachten op een nieuw hoofdstuk, kor maar krachtig. Het was echt leuk.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen