Foto bij Lieve 19


Femke deed haar laptop dicht, en brangt hem weer naar boven. Toen ze terug beneden was ging ze naast Lieve op de bank zitten. Mag ik dit weekend naar Leeuwarden gaan naar een vriendin vroeg ze. Lieve keek haar verbaast aan. We moeten nog van alles regelen voor je zei Lieve. Femke zuchte, oke ik ga wel een andere keer. of mag ik helemaal niet meer naar mijn oude vrienden. Lieve keek haar met opgetrokken wenkvrouwen aan, jawel maar je moet hier ook nieuwe vrienden maken zei ze. Femke trok haar schouders op. Ik ga zo even naar Dennis, wil je mee? vroeg lieve. Femke schudde alleen haar hoofd. Tot straks dan riep Lieve en liep de deur uit.
Dennis kwam net terug van zijn werk toen Lieve kwam aan lopen. Heey Schoonheid riep hij. Lieve liep naar hem toe. Femke wil dit weekend al naar haar vrienden in Leeuwarden, ik heb gezegt dat dat niet kon zei Lieve. Dennis knikte, kom dan gaan we eerst even naar binnen zei hij. Ze liepen samen naar binnen en deden hun jassen uit. Wanneer gaan jullie alles regelen vroeg Dennis. Nou school hebben we vandaag al gedaan, en de rest wou ik het weekend doen zei Lieve. Dennis knikte, maar ik snap best dat ze ook naar haar vrienden wilt he. Lieve knikte, het weekend er na kan ze gaan. Dennis liep naar de keuken om koffie te maken. Je moet ook denken wij zijn allemaal vreemde voor haar, en daar kent ze de mensen wel riep hij. Lieve keek naar haar handen, ik hoop dat ze wel een beetje gelukkig word bij mij. Ik doe echt mijn best, maar ik ken haar ook niet, ik weet niks van haar zei Lieve. Dennis gaf haar een kopje koffie, dan moet eens met haar praten en zeggen dat je meer van haar wilt weten enzo. Lieve knikte, kan ik vanavond meschien doen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen