Foto bij Lieve20 .

Ok Femke lijkt heel veel op mij :$

Toen ze de koffie op hadden ging Lieve weer naar huis. Ze moest nog schoolspullen met Femke gaan kopen. Toen ze thuis kwam was Femke nog steeds tv aan het kijken. Lieve liep naar haar toe. Ga je zo mee we moeten nog schoolspullen halen zei ze. Femke knikte en stond op. Ze deed haar jas aan en ze liepen samen naar het winkel centrum. gelukkig was het niet ver lopen. We gaan eerst allen spullen halen en dan gaan we ergens iets drinken zei Lieve. Femke knikte. Ze gingen naar de Hema, V&d, Bruna... toen ze die winkels allemaal hadden gehad, hadden ze alles wat Femke nodig had voor school. Lieve en Femke liepen naar een cafee. Wat wil jij vroeg ze aan Femke. Een cola is goed zei Femke. Lieve bestelde 2 cola's. Zeg Femke wat zijn je hobby's eigelijk vroeg Lieve toen. Femke trok haar schouders op. Gedichten schrijven, tekeken, muziek, zingen en beetje rond hangen met vrienden zei ze. Lieve knikte, welke muziek luister je dan wel vroeg ze. Femke zuchte, niet echt iets voor jou. Nou en ik wil het weten lachte Lieve. Nou, Rammstein en zo dingen. Arch enemy en Within temptation en soms ook wel porcelain and the tramps zei ze. Lieve knikte. Alleen Rammstein en within temptation ken ik een beetje zei ze. Er kwam een ober aan met hun cola. En heb je geen vriend vroeg Lieve toen. Femke werd rood. Neen zei ze toen. Femke dacht wat moet ik doen, ik kan toch niet tegen haar liegen zou ik het maar zeggen. Nee nog niet, ik ken haar nog niet zo lang. Femke zuchte. Dat komt nog wel zei Lieve lachen, bent een mooie jonge vrouw dus er zullen genoeg jongens voor je vallen. Femke glimlachtezwak.
Maar wij moeten eens gaan, we moeten merel en iris gaan ophalen van school zei Lieve en stond op om haar jas aan te doen. Femke volgde haar voorbeeld. Ze liepen samen naar de kinderen hun school, Femke met haar handen vol zakken met school spullen. Toen ze bij school kwamen, kwamen Merel en Iris meteen aan gerend. Kijk daar is onse nieuwe zus riepen ze blij. Femke kreeg een rood hoofd toen iedereen naar haar staarde. Lieve lachte alleen. Merel liep na haar moeder en gaf haar een knuffel.Iris deed het zelvde. Kom dan gaan we naar huis, dan kunnen we naar dennis gaan zei Lieve. Jeeej riepen de 2 kinderen in koor.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen