Mijn knieën lijken het te begeven en ik val naar de grond, maar een sterke arm weet me vast te pakken.
‘Het lijkt wel een gewoonte te worden dat ik je op moet vangen,’ hoor ik de stem van Damon zeggen voordat ik weg val.

Dit stukje uit het vorige hoofdstuk werd geassocieerd met dit volgende stukje uit hoofdstuk 17:

Ik draai me rond op mijn hakken om Stefan weer aan te kijken, in plaats daarvan kijk ik in twee helderblauwe ogen. Een klein gilletje verlaat mijn lippen en ik struikel over mijn eigen voeten als ik naar achteren wil stappen. Ik voel hoe een arm zich om mijn middel legt en me ervan weerhoudt om te vallen.
‘Pas op,’ fluistert de stem die bij de helderblauwe ogen horen in mijn oor.
Mijn adem stokt in mijn keel als het gevoel van gevaar weer in me naar boven borrelt. Ik sta weer stevig op mijn voeten en duw de arm van me af.

Hierin had Damon haar ook opgevangen, zodat ze niet op de vloer zou vallen. Vandaar dat hij het over een gewoonte had. Ik zit nu heel badass op mijn stage een hoofdstukje voor jullie te schrijven en te activeren, haha.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Oncer

    Ik vind haar zo lief met Stefan! Echt een onwijs leuk verhaal!

    9 jaar geleden
  • JennyV

    Haha, Damon met zijn humor. Ik hoop dat je snel verder schrijft!

    Ik hou nu officieel van je als je badass op je stage bent (H)!!!
    #TeamBadassTo

    9 jaar geleden
  • SonOfGondor

    Goed idee, Damon

    9 jaar geleden
  • Floresa

    Snel verder!

    9 jaar geleden
  • glowfaery

    #TeamBadass

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen