Foto bij Lieve 21.

Ze liepen eerst naar huis om de spullen van Femke daar neer te zetten. Is het goed als ik mijn laptop mee neem, vroeg Femke. Lieve knikte het zijn jou spullen neem maar mee zei ze. Na een paar minuten kwam femke weer naar onder en liepen ze naar het huis van Dennis. Dennis deed open en gaf Lieve een kus. Hallo dames zei hij opgewekt, kom binnen zei hij en deed de deur iets verder open. Merel en Iris gingen meteen spelen. Femke ging wat onwennig op de bank zitten. Lieve en Dennis liepen naar de keuken. Femke zuchte, ze voelde zich hier echt niet thuis.
Lieve sloeg haar armen om Dennis heen. Femke voeld zich echt niet thuis hier, ik weet ook niet hoe ik haar kan laten. Dennis keek Lieve diep in haar ogen dat komt van zelf wel. Je moet denken ze is uit huis gegooit en ze mist haar vrienden. Lieve legde haar hoofd op Dennis zijn schouder. Je bent echt zo lief voor me, ik weet niet meer wat ik zonder je moet zei ze. Dennis pakte haar hoofd tussen haar handen en gaf haar een kus. Lieve lachte, en kreeg rode wangen. Zo vind ik je het mooiste zei Dennis met een stralend gezicht. Lieve lachte nogharder en liep naar de woonkamer om te vragen wat Femke wou drinken. Femke wou water. Lieve gaf Merel en Iris fruitsap en Femke haar water. Daarna ging ze zelf ook op de bank zitten en zette de tv aan. Na een paar minuten kwam Dennis met koffie binnen. Ze keken samen een beetje tv. Merel kwam de woonkwamer ook in. Dennis wat eten we eigelijk vroeg ze. Dennis deed net of hij heel hard moest denken... wat dacht je van pannenkoeken ze hij toen. Merel rende blij naar Iris. We eten pannenkoeken riep ze. Mereltje niet zo hard he riep Lieve achter haar aan. Femke snapte er niks van, tegen haar kind zegt ze dat het stiller moet zijn en zelfs schreeuwd lieve ook heel hard. Ze draaide met haar ogen en keek weer verder naar de tv. Na een paar minuten pakte Femke haar en ging op msn.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen