Foto bij Season 4 Chapter 23

Bij deze hoofdstukje 23!
Enjoy :)

Fabian

Pas toen we bij een verlaten dorp aankwamen, durfden we te stoppen met rennen en haalde ik een paar keer diep adem.
‘Hier blijven we voorlopig even om uit te rusten’ zei ik nog steeds hijgend.
Sergio stuurde de helft van zijn wolven weg om het verlaten dorp te beschermen.
Ik plofte op een steen neer en Nivada, Sergio en de onbekende jongen kwamen naast mij zitten.
‘Mag ik vragen wie jij bent?’ vroeg ik.
‘Mijn naam is Ferdinand’ zei de bruinharige jongen. ‘Ik ben een goede vriend van Nivada en Sergio, aan wie jullie overigens best hadden mogen vertellen dat er een oorlog gaande is en dat jullie zouden wegsluipen van de stad’.
Nivada zuchtte en haalde diep adem.
‘Je hebt gelijk’ zei Nivada. ‘Maar ook ik wist pas tot een paar uur geleden dat ik met de recente gevallen ster zou mee gaan’.
‘Fabian, je moet ons alles vertellen over de situatie in de wereld’ zei Sergio. ‘Nivada en ik weten kleine details, maar Ferdinand weet van helemaal niets’.
Ik keek Ferdinand aan en zag dat hij even een klein lachje op zijn gezicht had.
‘Goed dan. Toen we Hugo van den Loonsche-Duinen gevangen hadden genomen en ik richting zijn executie ging, voelde ik ineens dat Madelief slecht was en dat ze een verbond had met de Bokkenrijders. Ik vermoordde haar en bevrijdde daarna de vuurkoning, waarnaar we richting de districten gingen. De nieuwe ijskoning’.
‘Christopher toch?’ viel Ferdinand mij in de reden.
‘Ja, Christopher verklaarde de oorlog aan de vuurstrijders wat ons ertoe dwong om alle districten over te nemen. Tot nu toe hebben we district 5, 7, 8 en 10 tot en met 14 overgenomen en als het goed is zijn de vuurstrijders al bezig met district 6’.
‘En wat zijn daarna de plannen?’ vroeg Nivada.
‘Daarna zijn de rest van de districten aan de beurt, met als laatste district 1, het koninklijke district en dus het zwaarst bewaakte district’.
‘Het lijkt me verstandig als we richting de vuurdistricten gaan’ zei Sergio.
‘Ik zit toch liever veilig tussen de vuurstrijders in plaats van tussen stenen gebouwen’.

Vera

Het landschap om ons heen begon langzaam te veranderen en het gebied ging van woestijn naar een rotsachtig gebied.
‘We komen bijna aan bij district 6’ zei Maltras. ‘Houd er rekening mee dat de mensen er misschien geen hoop meer hebben en dat het zwaar bewaakt zal zijn door de ijswachters’.
Iedereen knikte en achter de horizon begonnen zich huizen te ontwikkelen die flink waren aangetast.
‘Dit district is duidelijk niet meer helemaal intact’ zei Liam.
‘Wat heb je ook aan een smederij district als je als ijsvolk gewoon ijs kunt sturen’ zei Sandra.
Ik kon al district het ijs zien waarmee de huizen besmeurd waren en de tientallen ijswachters die langs de grenzen van het district marcheerden.
Onze groep bleef stil staan en Jersey, Conrad en Gaby hieven hun armen en ons leger viel aan.
Het regende ijs over ons heen en toen we boven ons keken, stonden bovenop de rosten honderden ijswachters.

Fabian

‘Welkom in district 5’ zei ik terwijl ik richting de grote torens van de paleizen wees.
‘Wauw, ik had niet verwacht dat ik de vuurdistricten ooit nog is in het echt zou zien’ zei Nivada.
Zodra we de poorten doorliepen sloegen verschillende mensen een kreet toen ze de groep wolven zagen.
Een groepje vuurstrijders kwam direct op ons af gerend, met voorop Sebastian.
‘Fabian!’ riep hij blij.
Sebastian omhelsde me stevig en ik keek hem aan.
‘Sorry, ik werd afgeleid tijdens mijn missie’ zei ik en ik wees richting Nivada.
De mond van Sebastian hing meteen open en hij schudde de hand met Nivada.
‘Nóg een ster?’ vroeg hij verbaasd.
‘We leggen het je allemaal uit’ zei Nivada.
‘Waar is de rest?’ vroeg ik.
‘Die valt op dit moment district 6 aan, maar ik heb nog steeds geen bericht ontvangen’ zei hij.
‘Sergio en Ferdinand, jullie blijven hier. Nivada en ik gaan bij district 6 kijken’ zei ik.
‘Prima’ zei Sergio en hij blies op zijn vingers en alle wolven verspreidde zich door het district om het te beschermen.
De vuurstrijders in de wachttorens benaderden de wolven heel voorzichtig, totdat ze in de gaten hadden dat ze hen geen kwaad zouden doen.
‘Kom Fabian, let’s go’ zei Nivada.
En samen vlogen we richting district 6.

Ferdinand is toegevoegd aan Character Bios 2.
Seizoen 4 eindigt toch binnenkort aangezien ik toch meer hoofdstukken nodig heb dan gepland en ik wil er geen seizoen van 50 hoofdstukken van maken :P
Geen zorgen, de seizoensfinale zal net zo spannend worden.

Reageer (1)

  • katl1

    Snel verder please!!!!!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen