Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Praimfaya

    Wauw, wow, waw, wowla
    De manier waarop jij schrijft lijkt een soort kunst te zijn, hoe jij de perfecte woorden en omschrijvingen weet te gebruiken is wonderbaarlijk! Je hebt echt ontzettend veel talent, zoals ik eerder zei; moest je een boek uitbrengen ik zou de avond van te voren al voor de boekenwinkel gaan staan en wachten vol ongeduld! Waar heb jij in hemelsnaam zo leren schrijven potverdorie toch!

    Dit was een fantastisch verhaal, althans het een slechte afloop kende, lees ik deze epiloog met ee glimlach - ook let traanogen maar dat terzijde.
    Dit was een ontzettend originele fanfic, het bewijs dat het geen goed einde moet hebben om een mooi verhaal te zijn!

    Ik sta met heel veel ongeduld te wachten op het vervolg, dat zonder twijfel weer de moeite zal zijn om te lezen!

    Echt bedankt om deze story met ons te hebben gedeeld!

    9 jaar geleden
  • DareToBelieve

    Zo mooi geschreven (H)

    9 jaar geleden
  • Cliffayne

    no words ...

    9 jaar geleden
  • Smexy

    O M G

    Waarom kan je zo prachtig schrijven? Serieus zelfs dit maakt me verdrietig, ook al heeft hij het zelf ongelofelijk verkloot..
    GEWELDIG VERHAAL.
    Gelukkig komt er een deel 2, die ik zeker weten van begin tot eind ga lezen (:

    x

    9 jaar geleden
  • Chasing1D

    OOK DIT IS WEER PRACHTIG, I wonder how you do it, I really do
    xx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen